Algemeen forum voor discussie over de website
Door wvdkuil
hanszzz schrijft:
Goedenavond Wim nu heb ik in de vooruitzichten een windkracht 6 met als achtergrond een gele balk ik heb eigelijks geen idee waar ik het kan veranderen om de kleur aan te passen ben alle php en ccs al bij langs geweest maar zonder succes.

grt Hans
wat er aangegeven wordt is dw windkracht conform de kleurschaal voor bft. 1-5 is normaal dus geen extra aandacht. Daarna is er een reeks kleuren die begint met geel. Het is extra informatie om aan te geven dat wind- verwachting steeds sterker wordt. Dat komt vanuit het script en niet vanuit de css. Alleen op een transparante tabel over een donkerblauwe achtergrond wordt dat niet zo mooi. Maar op een witte achtergrond zoals je wel gebruikt voor de NW scripts staat het juist erg goed.

Groeten, Wim
Door hanszzz
Okidikie Wim alleen ik heb de tekst in het wit dat word dan onduidelijk dan gooi ik de tekstkleur wel terug in zwart dan staat het wel top. :laugh:

Grt Hans
Door pdw112
Mij valt ook nog iets op in de hwatable.
Als de tijd na 21:00 uur is dan valt de regel met de volgende dag weg.
Bijlagen
Naamloos-2c8a62ca4756c8f1323b0d53f8987c01.jpg
Naamloos-2c8a62ca4756c8f1323b0d53f8987c01.jpg (51.08 KiB) 3178 keer bekeken
Door tjabine
Even iets heel anders.
In Opera zijn de linken naar de XML feed voor zowel de oude als de nieuwe gelijk!
Ook zijn bij mij de codes niet zichtbaar.

Alleen in Opera dus!

Gr Ron.

Bijlagen
myphoto.jpg
myphoto.jpg (74.59 KiB) 3178 keer bekeken
Door wvdkuil
tjabine schrijft:
Even iets heel anders.
In Opera zijn de linken naar de XML feed voor zowel de oude als de nieuwe gelijk!

Alleen in Opera dus!

Gr Ron.

de tekst is veel groter dan de vakjes. De rest staat er wel, maar is niet zichtbaar. Scroll en je ziet de rest.
Wim
Door tjabine
wvdkuil schrijft:
tjabine schrijft:
Even iets heel anders.

Alleen in Opera dus!

Gr Ron.

de tekst is veel groter dan de vakjes. De rest staat er wel, maar is niet zichtbaar. Scroll en je ziet de rest.
Wim

Stom, zie namelijk geen scroll pijltje.
Maar scrolt wel :angry:
Alles ok.
Door hanszzz
Hey wat mij nu op valt dat de zondag word overgeslagen zaterdag staat er en maandag ook? de 27 is er niet :ohmy:

Grt Hans
Door wvdkuil
hanszzz schrijft:
Hey wat mij nu op valt dat de zondag word overgeslagen zaterdag staat er en maandag ook? de 27 is er niet :ohmy:

Grt Hans
Zie alleen in de grafiek dat het woord zondag er niet staat, maar zaterdag nu ook niet meer omdat het al zondag is.
Als een dergelijke fout weer gebeurt kun je dan een schermafdruk maken van de fout?
Ik zet nu ook een nieuwe versie online waarbij er meer ruimte is voor de naam van de huidige dag onder de grafiek.
Groeten Wim
Door JPC
Hoe moet ik dit lezen:
onbewolkt
0 mm regen
maar regenkans van 100%
Zoiets had ik gisteren ook al?

Ook zie ik dat de minimum temperatuur van de komende nacht 2 graden is.
Maar de de temperatuur komt nooit lager dan 4?
(Zoiets heb ik ook al vaker gezien.)
Bijlagen
mos20130127_18.gif
mos20130127_18.gif (14.06 KiB) 3178 keer bekeken
Door wvdkuil
De hwa mos scripts zijn de afgelopen week goed getest en hebben enkele kleine veranderingen ondergaan.
http://www.weerstation-leuven.be/wsHwaSA/demoFull.php
toegevoegd:
link naar HetWeerActueel pagina
eerste (lege) meetwaarde in meteogram om regen tot aan de eerste instantaan waarde te tonen
enkele ontbrekende vertalingen
wind en regen grafiek verbannen naar onderste stuk van het meteogram
credit regel helemaal onderaan.
fouten opgelost:
min/max in combinatie met kolomkleur wit = dag, donker = nacht
juiste iconen/omschrijving
IE ondersteuning toegevoegd voor margin: auto;

Als er verder geen fouten/wensen zijn dan kan het woord Beta er vanaf.
Download:
http://www.weerstation-leuven.be/wsHwaSA.zip
http://www.weerstation-wilsele.be/wsHwaSA.zip

Groeten, Wim
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15