Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
De actualiteit van het weerbericht is vaak een discussiepunt geweest op dit forum. Vanaf heden is er een oplossing voor dit probleem. Hieronder heb ik kort beschreven welke oplossing ik heb toegepast.

's Morgens tussen 5 en 6 uur wordt het eerste professionele weerbericht van Meteo Consult op deze website geplaatst. Dit weerbericht wordt iedere 3 uur automatisch ververst.

Indien een van onze eigen (amateur) weermannen een weerbericht plaatst, dan wordt gedurende de rest van de dag, dit weerbericht weergegeven (totdat de volgende morgen een nieuw weerbericht van Meteo Consult wordt aangeleverd). Onderaan dit amateur weerbericht staat ook een link waarmee het professionele weerbericht van Meteo Consult getoond kan worden.

Het weerbericht is voortaan de bereiken vanaf de homepage. Omdat het professionele weerbericht vrij kort is, staat dit in zijn geheel op de homepage. Er is dan geen link naar de 'weerbericht pagina'. Het amateur weerbericht is uitgebreider. Indien er een amateur weerbericht is, dan staat er een korte 'intro' tekst op de homepage en een link naar de rest van het weerbericht.

Deze manier biedt volgens mij voor alle meningen een oplossing...
Door Eckie76
Prima werk Luc, maar een kleine vraag nog hierbij:
Als een van onze leden besluit om al om half acht 's morgens een weerbericht te plaatsen en voor de resterende uren van die dag meldt zich niemand meer om het nog eens te verversen?
Door Luc
Eckie76 schrijft:
Prima werk Luc, maar een kleine vraag nog hierbij:
Als een van onze leden besluit om al om half acht 's morgens een weerbericht te plaatsen en voor de resterende uren van die dag meldt zich niemand meer om het nog eens te verversen?
Dan blijft het weerbericht van onze eigen weerman die dag actief... het MC weerbericht is dan te zien onder het weerbericht van onze eigen weerman.