Algemeen forum voor discussie over de website
Door Meteonoord
Allereerst welcome back Jannes, goed verhaal.

Maar dan.......... wat bij mij als zeer storend overkwam was de reclame, flikkerend en wel. Mijn mening is dat de reclame toch wel een heel dominante plek in neemt.

We praten over amateurs maar elke vrije plek wordt door reclame gevuld. In een eerdere discussie heeft Luc gesteld : Die reclame levert niets op, akkoord, laat de reclame dan achterwege.

We beweren amateurs te zijn maar de site staat bol van de reclame.

Wellicht een overweging waard.

Met collegiale groet,

Bert J. van Bergen
Door Jannes
Bedankt voor je complimenten voor het weerbericht. Ja heb me achter de oren gekrapt en toch maar weer een poging ondernomen. Hopelijk worden de reacties nu wat meer positief. Je kan toch niet iedereen naar de zin maken. We moeten met elkaar het tot een leuke site maken vind ik. En idereen in zijn of haar waarde laten. We doen allemaal ons best.

Gr Jannes
Door Meteonoord
Jannes schrijft:
Bedankt voor je complimenten voor het weerbericht. Ja heb me achter de oren gekrapt en toch maar weer een poging ondernomen. Hopelijk worden de reacties nu wat meer positief. Je kan toch niet iedereen naar de zin maken. We moeten met elkaar het tot een leuke site maken vind ik. En idereen in zijn of haar waarde laten. We doen allemaal ons best.

Gr Jannes

Hi Jannes,

Wederom een goed verhaal, ik deel jou mening in deze 100%.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Wietse
Hierbij ben ik het met Bert eens, doe gewoon op elke pagina op dezelfde plek reclame, maar niet hier nog wat en daar. Overigens vind ik het veel mooier dat die blauwe balk op elke pagina weer komt met het weerbericht, eventueel doe je daar de reclame. En bovenaan in de witte pagina een regel met Google Ads.

Dit moet je natuurlijk wel zelf weten ;).
Door Eckie76
Op de pagina van het weerbericht kun je idd beter Google Ads draaien die inhoudsgerelateerd zijn. Persoonlijk vind ik ze soms best handig. Aanbiedingen van weerstations, of andere instrumenten voor weermetingen zou ik dan hard toejuichen. Dit in tegenstelling tot zenuwslopende ringtones :)
Door Luc
Eckie76 schrijft:
Op de pagina van het weerbericht kun je idd beter Google Ads draaien die inhoudsgerelateerd zijn. Persoonlijk vind ik ze soms best handig. Aanbiedingen van weerstations, of andere instrumenten voor weermetingen zou ik dan hard toejuichen. Dit in tegenstelling tot zenuwslopende ringtones :)
Op pagina van het weerbericht staan ook alleen google ads. Google plaatst de advertenties die volgens google het meeste opleveren. Dat is de kracht van google. Die flikkerende ringtone advertentie is ook van google. Ik heb nu ingesteld dat google alleen nog maar tekst advertenties toont en geen afbeeldingsadvertenties meer.
Door Eckie76
Als je het over de duivel hebt, ik ontdekte net dat ik zelf ook zulke beeldadvertenties had op enkele subpagina's. Ik wist niet eens dat ik zoiets had ingesteld.:laugh: