- 31 okt 2009, 10:55
Ik hou nu al enige weken de extremen pagina in de gaten en ik moet vaststellen dat deze en dan druk ik mij nog voorzichtig uit, met enige regelmaat niet klopt.
Natuurlijk zijn er de individuele foute meldingen maar ik denk dat het systeem ook op de schop moet.
Vandaag ook weer, er staat een station met een minimum temperatuur al 13 minuten lang terwijl er legio stations, waaronder ikzelf, lager lagen.
Ik denk dat het een taak voor Luc is hier nu eens naar te kijken en met oplossingen te komen. Ik ben van mening dat, ondanks het feit dat ik de pagina meerdere keren per dag bekijk, het beter is om geen pagina te hebben dan een pagina die niet klopt. Er zijn partijen die vergoedingen verstrekken aan HWA dan moet de zaak ook goed voor elkaar zijn.
Ik hoop dat er zich hier een discussie ontspint maar let op : niet op de man !
Laten we met zijn allen eens discussiëren over het systeem.
Ik zie jullie reactie's graag tegemoet.
Met collegiale groet,
Bert
Natuurlijk zijn er de individuele foute meldingen maar ik denk dat het systeem ook op de schop moet.
Vandaag ook weer, er staat een station met een minimum temperatuur al 13 minuten lang terwijl er legio stations, waaronder ikzelf, lager lagen.
Ik denk dat het een taak voor Luc is hier nu eens naar te kijken en met oplossingen te komen. Ik ben van mening dat, ondanks het feit dat ik de pagina meerdere keren per dag bekijk, het beter is om geen pagina te hebben dan een pagina die niet klopt. Er zijn partijen die vergoedingen verstrekken aan HWA dan moet de zaak ook goed voor elkaar zijn.
Ik hoop dat er zich hier een discussie ontspint maar let op : niet op de man !
Laten we met zijn allen eens discussiëren over het systeem.
Ik zie jullie reactie's graag tegemoet.
Met collegiale groet,
Bert