Algemeen forum voor discussie over de website
Door Weerstation Kaatsheuvel
Hallo Luc,
Is het al bekend wanneer de KNMI bijeenkomst is?
Dit i.v.m. de planning van het werk.
Alvast bedankt.
Hans
Ws Kaatsheuvel
Door Luc
Voor alle deelnemers aan de samenwerking met het KNMI is er een bijeenkomst gepland op 5 juni a.s. Van hoe laat tot hoe laat deze bijeenkomst is, dat is nog niet bekend. Dat is afhankelijk van het programma.

Het KNMI is nog druk bezig met het samenstellen van het programma. Zodra dat klaar is stuur ik aan alle deelnemers een uitnodiging per email.

5 Juni kun je alvast reserveren in de agenda.

Gr,
Luc
Door Regards
Ik heb vrij gevraagd, nu maar hopen dat ik het krijg, ik kon verleden jaar ook al niet naar Meteo Consult.
In ieder geval fijn dat men al weet welke dag dat het is, bedankt.

Gr Rik

Edit: is dat dan wat, had net een mailtje gestuurd om vrij te vragen, kreeg ik net mail terug, heb vrij die dag :woohoo:
Door Luc
De uitnodigingen zijn zojuist verstuurd. Mocht je als deelnemer aan de samenwerking met het KNMI geen uitnodiging hebben ontvangen, dan stuur me even een mailtje dan kijk ik het even na.

Gr,
Luc
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
SpeedyGJ schrijft:
Zojuist de mail gekregen en heb me gelijk hierbij aangemeld.

Zijn er ook mensen uit het noorden die ook gaan? :)

Hallo Gerrit-Jan,

Jazeker, Ik ga er heen.

Zojuist de mail van Luc ontvangen.Ik heb me al aangemeld bij Dirk Wolters.

Mvg,

Martijn

Weerstation Klazienaveen
Door reitsma1960
SpeedyGJ schrijft:
Zojuist de mail gekregen en heb me gelijk hierbij aangemeld.

Zijn er ook mensen uit het noorden die ook gaan? :)

Ja, ik ga me ook opgeven.

Luc, is een introducé mogelijk?

Oebel

Weerstation Marsdijk
Assen
Door Dirk Wolters KNMI
reitsma1960 schrijft:
Luc, is een introducé mogelijk?

Dit kunnen we op dit moment nog even niet zeggen. In verband met het feit dat er maar een beperkt aantal mensen in de zaal past, gaan we voorlopig uit van één persoon per weerstation. Wil je graag iemand meenemen, geef dat dan vooral aan in de e-mail waarmee je je aanmeldt. Na het aflopen van de aanmeldingstermijn (31 mei) kijken we dan of er nog plek over is. Als dat het geval is laten we dat diegenen die graag nog iemand meenemen, nog even weten.

Groet,
Dirk (KNMI)