- 22 jul 2010, 01:05
Laatst zocht ik iets van mijzelf op het internet en vond oa onderstaand zoekresultaat:
ZoekresultatenHet weer - Actueel weer van alle weerstations - Re:Weergave ...
2 berichten - 1 auteur - Laatste bericht: 31 maart
Geslacht: Man Weerstation Milsbeek Locatie: Milsbeek Geboortedatum: xxxx-xx-xx. Gelogd. Jeroen Zwart | Weerstation Milsbeek. De Administrator heeft publieke ...
www.hetweeractueel.nl/.../18716-weergav ... ndsnelheid - In cache
Re:Aluminium buis ... - 6 berichten - 19 juli 2010
Re:Wie is de beste ... - 10 berichten - 11 dec 2009
Re:Veschillen ... - 4 berichten - 4 aug 2009
Meer resultaten van hetweeractueel.nl »
Het baart mij een beetje zorgen dat er zoveel info over mijzelf bij het weeractueel naar boven komt, met name mijn geboortedatum (ik heb ze vervangen door xx) hoeft niet iedereen op het internet te weten, behalve misschien leden van hetweeractueel. Ik vraag me af: "hoe zit het met de overige gegevens, zoals bijv. adres en telefoongegevens?"
ZoekresultatenHet weer - Actueel weer van alle weerstations - Re:Weergave ...
2 berichten - 1 auteur - Laatste bericht: 31 maart
Geslacht: Man Weerstation Milsbeek Locatie: Milsbeek Geboortedatum: xxxx-xx-xx. Gelogd. Jeroen Zwart | Weerstation Milsbeek. De Administrator heeft publieke ...
www.hetweeractueel.nl/.../18716-weergav ... ndsnelheid - In cache
Re:Aluminium buis ... - 6 berichten - 19 juli 2010
Re:Wie is de beste ... - 10 berichten - 11 dec 2009
Re:Veschillen ... - 4 berichten - 4 aug 2009
Meer resultaten van hetweeractueel.nl »
Het baart mij een beetje zorgen dat er zoveel info over mijzelf bij het weeractueel naar boven komt, met name mijn geboortedatum (ik heb ze vervangen door xx) hoeft niet iedereen op het internet te weten, behalve misschien leden van hetweeractueel. Ik vraag me af: "hoe zit het met de overige gegevens, zoals bijv. adres en telefoongegevens?"