Algemeen forum voor discussie over de website
Door etab
Binnenkort ga ik op vakantie,
Daar ik een minilaptop heb draaien wil ik hem dit jaar aan laten staan.
Echter als er een probleem is loopt hij dus max 3 weken te niksen wat zichtbaar wordt op mijn site.
Ik wil niet iets op mijn site zetten dat ik weg ben want dan loop ik het risico dat mijn huis en mijn laptop ook weg zijn.:P

kan een programma als teamviewer ook via een camping wifi aansluiting? De laptop van mijn dame gaat wel mee.
Door SpeedyGJ
Ja hoor dat gaat prima :)

Mijn hele weerspul staat op de pier en ik kan het vanaf hier thuis mooi bedienen :)
Door weerstation
Ik kan met behulp van Teamvieuwer op mijn laptop overal de besturing van mijn weerpc overnemen. Vorig jaar ook op mijn vakantieadres. Moet dus geen probleem zijn.

Het enige dat er mis kan gaan is een stroomuitval op je weerpc adres. Meestal kan je je pc zo instellen dat deze automatisch weer opstart na een stroomuitval.
Door wslangerak
etab schrijft:
Ik wil niet iets op mijn site zetten

Mensen, houd er erg in dat dit een openbaar forum is!
Door jango
Wel erg slim om op dit forum wel te vermelden dat je dus 3 weken weg bent.
Het zou zomaar kunnen dat op dit forum meer mensen zijn dan op je eigen site die dat lezen.
Dus niets op het forum vermelden.
Als ik op vakantie ga laat ik alles gewoon lopen, het weer gaat anders ook gewoon door, en heb zelden mee gemaakt dat er iets vast liep.
Wat ik nu zou doen als ik jou was is dit topic laten verwijderen van het forum en alles gewoon laten lopen.

Een ieder die op vakantie gaat wens ik een fijne vakantie toe.
En zoals ik altijd zeg.
Je krijgt wat je verdient.
Door Mike
etab schrijft:
Binnenkort ga ik op vakantie,

Ik wil niet iets op mijn site zetten dat ik weg ben want dan loop ik het risico dat mijn huis en mijn laptop ook weg zijn.:P

Is er nou helemaal niemand dan die voor jou/jullie even je pc wil resetten mocht je vanaf je vakantie adres zien dat hij eventueel is vastgelopen?

Niet erg slim om het dan wel hier open en bloot te vermelden :laugh:

We weten nu iig dat als je site niet meer up2date is er niemand thuis is ;)
Door etab
Zoals jull1ie zien staat er nergens WANNEER ik weg ga.
Ik ben wel zo slim dat niet een dag van te voren te roepen en DAT ik een keer per jaar op vakantie ga is niet vreemd daar 85% dat doet.
Als je weet waar ik woon (beverwijk) ben ik niet met de vakantie meute weggegaan en ga ik later ergens. Wanneer laat ik in het midden.

En mijn huis is een vesting tijdens mijn vakantie dus ik wens ze succes.
Mijn buren werken allebei bij de politie......
Door petergroeneveld
Zelfs op deze website kun je al zien en dan vermoeden of iemand op vakantie is. ;)
Je kunt namelijk zien hoeveel uren het weerstation geen gegevens meer aanlevert.

Sommige stations leveren al meer dan 100 uur geen data meer, ook zijn er vele stations tijdelijk buiten gebruik! Het kan ook een andere oorzaak hebben maar in de vakantie tijd kun je wel een link leggen. :laugh:

Misschien een idee om ze dan tijdelijk niet te tonen nu zijn ze lichtgrijs gekleurd.

Wens een ieder nog een fijne vakantie toe,

Peter.
Door petergroeneveld
etab schrijft:

Dit zegt natuurlijk niets, gisteren op het journaal gehoord dat ze geen tijd hadden voor inbraken. :laugh:
Door Overijse

En omdat je buren bij de politie zijn houden die 24/24 hr een oogje in het zeil, werken die dan zelf niet ???:huh: