Algemeen forum voor discussie over de website
Door weerzal
Heb nu binnen 2 dagen 2x problemen mat het uploaden naar mijn home/user directory van kpn.
Als ik de weergegevens bekijk zijn er meerdere weerstations de er nu weer uitliggen.
Mijn vraag is zijn er meer mensen die daar problemen mee hebben of zit het toch echt alleen bij mij

Groet Rob.
Door weerzal
Inmiddels is de storing weer verholpen door kpn maar zou toch graag jullie ervaringen hebben.
Krijg toch sterk de indruk dat kpn steeds onbetrouwbaarder wordt.
Misschien dan toch maar eens kijken om via de kabel te gaan.

Groet rob.
Door wslangerak
Hallo Rob,

Ik heb geen ervaring (meer) met KPN. Vroeger wel een "homepage" daar gehad en eigenlijk nooit last gehad.

De vraag is wel even waar het probleem zit, omdat je zegt dat je niet kunt uploaden naar je site. Dit heeft dus te maken met je upstream die niet werkt naar je website, oftewel de provider schiet tekort in het "in de lucht houden" van je homepage. Ik zag namelijk dat sommige websites zelfs helemaal niet bereikbaar waren in het begin van de middag. Dat is dus een hostingprobleem.

Of kan je niet op internet in het algemeen? Dan kan je ook niet uploaden, maar dat houdt in dat je geen enkele website kunt bereiken. Het laatste zou je kunnen ondervangen door internet "via de kabel" te nemen zoals je zelf zegt.
Het eerste probleem kan al worden opgelost door een andere hostingprovider te nemen en gewoon voor je ADSL bij je huidige provider te blijven.
Door weerstation
Rob, ik denk dat je doelt op de storing van gisterenmorgen (donderdag). Dit was een storing bij de provider m.a.w. een deel van de klanten van KPN (Het net, Planet) hadden toen gedurende ongeveer 2 uur in het geheel geen internet.

De storing van vanmiddag bij jouw lijkt toch een andere oorzaak te hebben. Wanneer je vanmiddag wel gewoon kon internetten lijkt het probleem alleen in de websites van KPN te zitten.

Wat betreft het overstappen, bedenk wel dat ook de kabel of glasvezelproviders niet altijd probleemloos draaien.
Door forsurh
Ook ik heb hier regelmatig last mee gehad.

Dit zit hem puur in de website diensten van KPN. Ik kan me hier echter geen stabielere internetprovider wensen dan KPN.

Nog nooit last mee gehad. ADSL2+

Groeten,
Wisse
Ik zie dat je een domeinnaam hebt, ik hoop ook dat je daarbij webruimte hebt genomen (dus geen webruimte meer bij KPN), zoja, dan moet het probleem zijn opgelost.

Ook hier internet bij KPN (ADSL) en de site staat gehost bij Hosting2go, al 4 jaar probleemloos.
Door jeroenzwart
Ook ik heb mijn site (nog) bij kpn ondergebracht. Geregeld zijn er storingen waardoor ik mijn gegevens niet kan uploaden. Gelukkig betreft het de laatste maanden kortdurende storingen, zodat ik er mee kan leven. Tot een half jaar terug lag de ftp-server van kpn er weleens meer dan 24 uur uit. Toen heb ik serieus overwogen mijn site ergens anders onder te brengen. Gezien de rompslomp die dat met zich meebrengt zie ik daar voorlopig nog even van af, vooral ook omdat ik eigenlijk nooit problemen heb met het internet zelf...