Algemeen forum voor discussie over de website
Door wthus
Er zit een klein foutje of storinkje in het forum.
Enkele berichten betreffende een onderwerp tellen vaak meerdere pagina's, dan staat dit onder en boven aan de pagina:

Pagina:<< Begin < Vorige 1 2 Volgende > Einde >>

Nu kom je vaak bij het recentste bericht uit, dus in dit geval pagina 2. Als je dan naar pagina 1 terug wilt komt het regelmatig voor (altans bij mij) dat hij op de pagina blijft en niet naar 1 wil schakelen. Pagina 2 wordt dan opnieuw ingeladen.

Hetzelfde speelt zich nu af op de meteohub topic waar Mavlo77 ervoor heeft gezorgd dat er een pagina 2 verscheen. Ik geraak maar niet op de pagina 1!

hoop dat het een beetje duidelijk is.
Door wslangerak
Ja, klopt. Heb ik ook al vanaf het begin. Het ligt dus niet aan jou, Wilber...
Door Luc
Klopt inderdaad. Het doet zich voor als je via de lijst "nieuwe berichten" een bericht opent met meerdere pagina's.

Ik heb al eens geprobeerd dit op te lossen, maar dat was toch redelijk complex. Omdat de forum software een stukje standaard software is, hoop ik dat dit binnenkort opgelost wordt. Er is immers een nieuwe versie aangekondigd van deze software.

Overigens zou je wel op de eerste pagina moeten komen, wanneer je het topic NIET opent vanaf de lijst recente berichten, maar via het forum zelf.
Door wslangerak
Een héél oud topic, dit verhaal. Maar ik ben er eindelijk uit hoe het wordt veroorzaakt. Beter laat dan nooit....

Via profiel > Foruminstellingen kun je de bericht volgorde instellen. Als je dat hebt staan op "laatste bericht eerst" gaat het fout. Bij mij was dat zo, ik heb 'm gezet op "eerste bericht eerst" en het hier beschreven probleem was over!

't Is maar een weet. Of `t is maor da`j `t wet voor de Achterhoekers onder ons :cheer: