Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
Ieder nadeel heb z'n voordeel heb ik ooit een bekende Nederlander horen zeggen. Dat gaat ook voor HWA op. De nieuwe server is een stuk krachtiger, waardoor er meer capaciteit is om (neerslag-)kaartjes te genereren.

Op veler verzoek (en omdat ik het zelf ook een goede toevoeging vind :silly: ), heb ik daarom een actueel neerslagkaartje toegevoegd.

Het actueel neerslagkaartje wordt iedere 10 minuten gegenereerd. Hierdoor krijg je gedurende de dag een actueel overzicht, waar de meeste neerslag is gevallen.

Ik had wat langer willen proefdraaien om te kijken hoe de server zich houdt bij extreem weer, maar het is vandaag een perfecte dag om dit neerslagkaartje in een live test te toe te voegen.

Het actueel neerslagkaartje is te vinden onder het menu 'weerkaartjes' oftewel op deze link http://www.hetweeractueel.nl/actueel-neerslagkaartje

Gr,
Luc
Door Mike
Misschien de frontpage een keertje opnieuw indelen en dan dit soort kaartjes erbij??
Het heet niet voor niets HWA ;)
En dan die text onder en boven weglaten.
Door SpeedyGJ
Prachtige toevoeging zeg!
Het is nu alweer duidelijk waar de meeste neerslag is gevallen. Op deze manier wordt die neerslag te kort hier nooit ingehaald in het noorden.