Algemeen forum voor discussie over de website
Door tjabine
Hoi Luc,

Eerst maar eens de felicitaties met alle super nieuwe uitbreidingen op het gebied van de weerkaarten echt super.
Maar waar ik beniewd naar ben is het aantal bezoeken op de site van HWA door niet leden!
Zijn die er ook? of zijn de leden van HWA de grootste bezoekers stroom?
Kan me goed voorstellen dat alleen de leden veel op de site komen om het forum te lezen en de weerdata te vergelijken.
Kan me ook goed voorstellen dat het misschien heel moeilijk te beoordelen is.
Maar bv een dag met veel onweer, hoeveel bezoeken zijn er dan gemiddeld?
Gewoon even uit interesse.

Gr Ron.
Door Luc
Ik hou niet apart de bezoeken van leden en niet leden bij. Dus ik heb geen idee of er meer leden, dan niet leden frequent kijken.

Met extreem weer is het wel duidelijk drukker. Normaal ligt het aantal bezoekers rond de 2.000 per dag. Bij extreem/interessant weer loopt dat op tot rond de 10.000 bezoekers.

De homepage is de best bezochte pagina, gevolgd door het forum en daarna het temperatuurkaartje. De provincies Zuid- en Noord-Holland complementeren de top5.

De afgelopen 12 maanden zijn er volgens GA 1,1 miljoen bezoeken geweest van 370.000 bezoekers. Gezamenlijk zijn er 3,2 miljoen pagina's bekeken. Hierbij zijn de plaatjes, MOS verwachtingen, banner etc op sites van de deelnemers niet meegerekend.

Gr,
Luc
Door SpeedyGJ
Dat zijn leuke gegevens Luc!
Zijn dit ook Unieke bezoekers? Of gewoon per bezoek aan de website? (meerdere keren per dag).
Dat ZH - NH in top 5 staan was ik niet verrast over.
Kun je ook nagaan welke stations het meest wordt bekeken? :D
Door Luc
SpeedyGJ schrijft:
Dat zijn leuke gegevens Luc!
Zijn dit ook Unieke bezoekers? Of gewoon per bezoek aan de website? (meerdere keren per dag).
Dat ZH - NH in top 5 staan was ik niet verrast over.
Kun je ook nagaan welke stations het meest wordt bekeken? :D
Ja dat zijn de unieke bezoekers. Omdat er geen 2000 leden zijn bij HWA, betekent dat ook automatisch dat het merendeel van de bezoekers dan ook de niet-leden zijn ;)

Ik zal tzt eens een lijstje opstellen van de top5 bezochte weerstations.

Gr,
Luc
Door tjabine
Kijk dat is leuk om eens te weten, inderdaad zou leuk zijn om eens een lijstje te zien met meest bezocht.

Gr Ron.
Door AenG
tjabine schrijft:
Kijk dat is leuk om eens te weten, inderdaad zou leuk zijn om eens een lijstje te zien met meest bezocht.

Gr Ron.

Ik schat in dat een weerstation uit Amsterdam op nummer 1 staat met ongeveer 800.000 inwoners.