Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
Het jaar 2010 is bijna voorbij en 2011 klopt al aan de deur. Traditioneel blik ik dan even terug en vooruit.

In 2010 hebben we een mooie bouwkavel gekocht, die bijna letterlijk in de achtertuin ligt van ons huidige woonhuis. De afgelopen maanden heb ik naast mijn werk, gezin, HWA en andere hobby's veel tijd gestoken in het ontwerpen en voorbereiden van de bouw van het nieuwe huis. Daardoor heb ik minder tijd dan voorheen in HWA kunnen stoppen.

Als de weergoden ons goed gezind zijn, hopen we in februari de daadwerkelijke bouw te starten. Vanaf dan verwacht ik veel op en rond de bouw bezig te zijn. Natuurlijk zorg ik er wel voor dat HWA onderhouden wordt. Ik probeer ook iedereen die mij per mail vragen stelt, een persoonlijk antwoord terug te geven. Ik merk de laatste tijd wel dat dit soms iets langer duurt dan gewenst. Het zou enorm helpen als algemene vragen via het forum gesteld worden.

Gezien de persoonlijke drukke tijd die ik tegemoet ga, verwacht ik in 2011 geen grote uitbreidingen bij HWA. Alhoewel.... ik kan jullie alvast het volgende primeurtje vertellen:

Ik heb een tijdje terug een begin gemaakt met een weerflits module. Dat wordt een module om weermeldingen te doen, alleen voor geregistreerde leden. Deze veelgevraagde functionaliteit is nu zo'n anderhalve maand in ontwikkeling. De functionaliteit is zo'n 40% af. Alleen als ik een verloren uurtje tijd heb, werk ik er aan. Het kan nog wel dus even duren voordat deze af is. Maar ergens in het eerste kwartaal verwacht ik deze toch af te hebben.

Tot slot wens ik iedereen een gezond, voorspoedig en gelukkig 2011.

Luc
Door Mike
Super Luc, een weerflits op HWA.

Ook jij en je gezin het allerbeste toegewenst voor 2011 en suc6 met het bouwen van jullie nieuwe huis.
Door nolversteeg
Hallo Luc,

Supper opzet van alle kanten, hier gaat het iets minder en is het heel dubbel doordat mijn vrouw op sterven ligt. Maar voor jouw en en je gezin en HWA een succesvol 2011 , op alle fronten, ik blijf op de zijlijn alles doen wat mogelijk is om de zaak in de lucht te houden.

Groeten Nol.
www.nolversteeg.nl
Door kees ws middelburg
Luc jij en je gezin al vast de beste wensen voor 2011 en S6 met de bouw ,da de weergoden een beetje mogen mee werken :cheer:

Grt Kees V
Door Eckie76
Luc,

veel succes met de bouw van je nieuwe huis. Een gezond en gelukkig 2011 toegewenst vanuit Remunj.

Groet Olaf
Door wthus
Succes met je woning, hopelijk zijn de winterse toestanden in februari weer voorbij en is de grond groen, dooi en droog.

Fijne jaarwisseling!
Door Overijse
Veel suc6 met alle plannen voor 2011. Alvast een voorspoedig 2011 toegewenst.

Grtz
Kris
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Veel Succes met de woning en alle andere werkzaamheden Luc,

Fijne Jaarwisseling gewenst en gezond en gelukkig 2011,

Mvg,

Martijn
Door weerzal
Succes Familie en Luc het komende jaar met alles.

Is het niet leuk om een webcammetje te richten op je nieuwbouwkavel kunnen we het een beetje volgen :laugh: :laugh:

Ook voor een ieder op de HWA het allerbeste voor 2011

Groet Rob.