Algemeen forum voor discussie over de website
Door FreeSpirit
Mijn vier-daagse-weervoorspeller (van TFA) is momenteel (sinds za-ochtend 22-01-2011) helemaal in de war.:(
Deze geeft aan dat het -21 graden gaat worden,
Knippert -21 / HH, geen weersymbolen, 00% regen, geen blokjes wind.:huh:

Heb De Weershop hierover gebeld, waar ik te horen kreeg dat dit een storing uit Zwitserland is. Geen nood dus. het zal wel weer goed komen.:)

FreeSpirit.
Door FreeSpirit
[img size=480]http://www.hetweeractueel.nl/images/fbfiles/images/DSC00804.JPG[/img]

Dit zie ik.
Bijlagen
DSC00804.JPG
DSC00804.JPG (136.38 KiB) 3146 keer bekeken
Door FreeSpirit
FreeSpirit schrijft:
FreeSpirit schrijft:
Mijn vier-daagse-weervoorspeller (van TFA) is momenteel (sinds za-ochtend 22-01-2011) helemaal in de war.:(
Deze geeft aan dat het -21 graden gaat worden,
Knippert -21 / HH, geen weersymbolen, 00% regen, geen blokjes wind.:huh:

Heb De Weershop hierover gebeld, waar ik te horen kreeg dat dit een storing uit Zwitserland is. Geen nood dus. het zal wel weer goed komen.:)

FreeSpirit.

Dit zie ik.

Sorry Paul,
Dat ik niet even een sociale-respons op je snelle reactie gaf.
Maar ik ben pas nieuw hier en zat met het maximale fotoformaat te klooien.
Zodat ik de respons naar jou toe vergat.
Ik heb net gezien dat je een prachtige ‘top’-site hebt, die staat nu in mijn weer-favorieten.

Nog even ter aanvullende info over die TFA-weervoorspeller: ik heb dit ding nu drie weken en hij doet het heel erg goed en het bijzondere van dit type is, dat het heel veel info ‘ter gelijke tijd’ laat zien. En dat doen andere weervoorspelers niet. En dat voor nog geen € 50,- (plus batterijen erbij)

FreeSpirit.
Door wslangerak
"FreeSpirit", s.v.p. niet iedere keer je eigen berichten mét foto opnieuw plaatsen, dit leest voor anderen niet bepaald prettig. Bedankt!
Ik heb de overtollige foto's verwijderd.

Gr,