Algemeen forum voor discussie over de website
Door ricardo
Goedemiddag,

Ik heb een ws 3600 WEATHER STATION maar deze geeft steeds storing ik denk steeds dat het geheugen vol zit maar er zit bijna niets in,soms zit er voor 1`dag data in en dan stop hij er alweer mee.
Kan ik het station ook upgrate ofzo, moet toe geven ik heb er de ballen verstand van heb hem nu 3 jaar en eerste jaar deed hij het perfect maar laatste tijd steeds minder en korter hahaha
Ben op deze site gekomen door in google ws 3600 in te toetsen en zag dat er meer mensen met problemen waren dus hoop eigenlijk dat iemand me wijs kan maken met dit weer station.

MVGR Ricardo.
Door SpeedyGJ
Wat gebeurd er dan? Is jouw station op de PC aangesloten?
Door ricardo
Ik zie alleen maar blokjes en geen tekst meer en zodra ik batterij er uithaal en even wacht en ze daarna er weer instop doet hij het gewoon weer alleen na 1 dag doet hij het weer niet meer heb al paar keer fabrieks instellingen gedaan en gereset maar niets help eigenlijk.
Door wslangerak
Hoi Ricardo,

Heb je het idee dat hij het met hele nieuwe batterijen langer doet? Of maakt dat niets uit?

Gr,
Door ricardo
Nee het maakt geen verschil of het volle of half lege batterijen zijn.
Door ws vreewijk
oeps dit probleem is een vaak voorkomend probleem bij ws3600 soms verschijnt dit probleem pas na een jaar of langer.:(

Er schijnt geen goede oplossing voor te zijn.
Je kan proberen je station wat verder vd pc te zetten ..... is er in de opstelling iets veranderd de laatste tijd ???????

Hopelijk krijg je het opgelost.

mvr gr Chris
Door kees ws middelburg
Ik heb 2 consoles van de 3600 ophangen in huis en niet verbonden met een pc.
De ene doet het perfect en de ander vertoont ook die kuren.
Maakt niet uit wat je ermee doet het haald niets uit.
Vrees dat ie klaar is voor recyling .

grt kees ws mdl
Door ricardo
Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reactie`s

En knoei dan maar even verder zo het is niet anders.

MVGR Ricardo