Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
Een lang gekoesterde wens van veel deelnemers, is zojuist live gegaan op HWA. Op de homepage heb ik een weerflits module geïmplementeerd. Ik wil hier kort even de werking en de regels aanstippen.

* De weerflits module is uitsluitend voor weer meldingen.
* Alleen de laatste 10 meldingen worden weergegeven.
* Alleen geregistreerde leden kunnen meldingen ingeven.
* Plaatsnaam, temperatuur en weerbeeld moeten verplicht worden ingevuld
* Plaatsnaam mag maximaal 31 karakters zijn (aantal karakters van langste deelnemend weerstation).
* Temperatuur moet tussen -25 en +45 graden zijn.
* Weerbeeld mag maximaal 140 karakters zijn.
* Bij leden met een deelnemend weerstation wordt automatisch de plaatsnaam ingevuld
* Indien de data minder dan 15 minuten oud is, wordt ook de temperatuur automatisch ingevuld
* De forum moderators kunnen (en zullen) berichten verwijderen, indien er andere uitingen in de meldingen staan, dan weermeldingen.

De module is uitgebreid getest door Kees, Thierry en mij, maar er is natuurlijk altijd een kans dat er nog fouten inzitten. Mocht dat zo zijn, meldt het dan a.u.b. in dit topic.

Gr,
Luc
Door wslangerak
eugel schrijft:
werkt prima. Module had iets naar boven gemoeten ;)

Ik zou toch zweren dat tijdens het testen.... Zal wel aan mij liggen :woohoo: :laugh:
Door Luc
wslangerak schrijft:
eugel schrijft:
werkt prima. Module had iets naar boven gemoeten ;)

Ik zou toch zweren dat tijdens het testen.... Zal wel aan mij liggen :woohoo: :laugh:
Zat er toch nog een foutje in tijdens het testen :P
Door WeerstationGraveNL
Goed bezig Luc.
Geduld is een schone zaak, als je er maar op wilt wachten :)

Ik denk dat er goed gebruik van zal worden gemaakt, vooral tijdens 'zwaar' weer.
En ik zie nu pas dat hij automatisch plaats en temperatuur invult.
Kun je dan programmeren of kun je dan programmeren :)