Algemeen forum voor discussie over de website
Door poldeleeuw
Hallo allemaal,

Ik ben onlangs gestart met een website met locale weersgegevens van brugge (sint andries). Op deze site is ook een forum te vinden waar er discussies kunnen gevoerd worden ivm het weer en vooral de weersituatie op het moment zelf. Hierbij wil ik wat in de voetsporen treden van weather services die onlangs zijn activiteiten gestopt is.

Ik zou zeggen, breng gerust eens een bezoekje en laat iets achter op het forum en als er leuke ideeen zijn laat het dan vooral weten.

De URL is: http://www.weerstationbrugge.dommel.be

Hopelijk tot ziens op de site.

Joeri.
Door jacg
Hallo Joeri,

Een goed begin van de website, maar er is toch nog veel meer lokale data van je eigen weerstation beschikbaar? Bijvoorbeeld info over je weerstation, hoe meet je e.d. Grafieken van de dag/week/maand etc.

Maakt je site een stuk dynamischer. Ik weet niet of je php beschikbaar hebt bij je webhost, maar dan zou je bijvoorbeeld ook een eigen forum kunnen opzetten, die in je site past. Nu laadt het forum enorm traag.

Groeten,

Jacco
Door fotogw
Dag Joeri,

Waarom een nieuw forum eigenlijk? Je post dit bericht op een ander forum. Als het forum op HWA voldoet zou je ook daar actief kunnen zijn. Een nieuw forum kan alleen maar ten koste gaan van andere fora lijkt mij! En dat terwijl hier een hele grote basis van weerliefhebbers is, én er een degelijk forum is. Maar misschien zie ik dat verkeerd?

Gerhard
Door poldeleeuw
Hallo,

Dit forum is inderdaad goed, allemaal weerliefhebbers onder elkaar maar ik wil eigelijk een forum beginnen die over de weerstoestand op het ogenblik zelf gaat. Dus bvb als het gaat onweren of als er storm op komst is. het zou de bedoeling zijn om daarover dan te discusieren in het forum.

Groeten, Joeri.
Door Overijse
poldeleeuw schrijft:
Hallo,

Dit forum is inderdaad goed, allemaal weerliefhebbers onder elkaar maar ik wil eigelijk een forum beginnen die over de weerstoestand op het ogenblik zelf gaat. Dus bvb als het gaat onweren of als er storm op komst is. het zou de bedoeling zijn om daarover dan te discusieren in het forum.

Groeten, Joeri.

weerwoord dus
Door Mike
Ik hoop niet dat je te veel in zijn voetsporen gaat treden wat het posten (lees promoten) van je website/forum betreft. ;)

Ik hoop dat je veel leden krijgt op je forum, maar HWA, VWK en ook Weerwoord zijn al "grote" jongens ;) dus ik denk dat het niet makkelijk zal zijn.

Wel jammer dat je het forum van weather services niet kon overnemen, dat had natuurlijk mooier geweest.