Algemeen forum voor discussie over de website
Door WeerstationGraveNL
Ik twitter om de 3 uur de actuele gegevens van weerstation Grave.
Ik krijg daar nogal eens een opmerking over.
Blijkbaar is dat voor "normale" mensen te veel en misschien niet interessant.
Blijkbaar wil men een mix van actuele gegevens en weersverwachting.
Hoe lossen jullie dat op? Als jullie al twitteren, wat twitteren jullie dan en wat zou het beste zijn om te twitteren?
Iemand daar al eens over nagedacht?
Hoor het graag....
Door tjabine
Ik twitter alleen wat ik leuk vind om te twitteren.
Het heeft wel altijd met het weet te maken.
Ik zelf vraag mij af of er mensen zijn die er op zitten te wachten dat er elk uur een update van het weer?
Volgens mij is het alleen handig voor je zelf?
Kun je zien of alles nog een beetje werkt.

Gr Ron.
Door Wietse
Ik vind het ook overbodig, alle twitterrobots unfollowed. Ik zou indien je er mee door wil gaan om de 6 uur een tweet uit sturen, ik vind het maar niks het ziet er ook erg eentonig en saai uit.

Twitter is een sociaal medium, ik gebruik het daarom ook absoluut niet om robot tweets mee uit te sturen.
Door Pringelz
Als ik bv een weerbericht wil laten posten op twitter zet ik dat altijd in via TweetDeck. Met de timed tweets kan je kiezen wanneer hij moet tweeten op een bepaald uur. Ik post men actuele gegevens niet op twitter.
Ik twitter WEL regelmatig mijn actuele weerbeeld omdat de ene keer persoon A het wil weten en even later persoon B. Je kan het toch nooit het iedereen naar de zin maken en de "Nationale nieuws en weerberichten" hebben ook een vast format waarvan alleen de inhoud up-to-date uitgezonden wordt. Tussendoor kan altijd iets "extra's" worden getweet maar dat zijn uitzonderingen. Bij een vast format weet iedereen die kijken wil wat hij/zij kan verwachten. Zie Twitter @WEER_Oosterzee en/of website http://www.oosterzee.info
Ik Twitter ook "uit de losse hand".
9 van de 10 x natuurlijk het weerbericht, maar ook gewoon zomaar dat het, zoals gister, heerlijk vertoeven was in het Keukenhof, waar ik toen ook was.

Of bv "Buiten #regen, binnen in de weerkamer #nostalgie met "Archies-sugar sugar" vanaf #cassettebandje 24 golden hits of the 60's and 70's :-)

Krijg er leuke reacties op.

Zie mijn Tweets @ https://twitter.com/#!/WSBollenstreek ;)