Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
Ik heb vandaag deze mail ontvangen. Is er iemand die hier aan wil deelnemen? Neem dan even met mij contact op, dan stuur ik je gegevens door.

Mvgr,
Luc

Beste heer/mevrouw,

Wij zijn een productiehuis afkomstig uit Amsterdam Noord. Voor een pilot van een nieuw televisieprogramma zijn we opzoek naar Amateur Meteorologen afkomstig uit Nederland.

Hiervoor zoeken we:

- fanatieke amateurs die zich dagelijks bezig houden met het meten en voorspellen van het weer en de veranderingen in het klimaat.
- iemand een zelfgemaakt weerstation / meetapparatuur bij hem of haar thuis

En/of

- iemand die zelf betrokken geweest is bij een recentelijke Nederlandse ‘natuurramp’ zoals de overstroming in Dordrecht of de meest recente aardbeving in Nederland.

Aanstaande zondag 22 april willen we deze persoon graag op locatie en bij hem of haar thuis een paar vragen stellen over het weer in de regio en zijn of haar weerstation of meetapparatuur komen bekijken.
Kent u misschien iemand die hier graag aan mee zou willen werken en geschikt voor zou zijn? Zo ja, kunt u ons dit zo snel mogelijk laten weten gezien de krappe tijdsplanning?

Alvast bedankt en we kijken uit naar uw reactie.
Door SpeedyGJ
Leuk dat er steeds meer interesse komt voor de media :)
Heb zelf geen WS meer dus dat wordt em niet ;)
Ik zal dit wel blijven volgen :)
Door Luc
Mike schrijft:
En hoe gaat dat programma dan heten?
Dan kunnen wij als weeramateurs er ook naar kijken ;)

Toch niet het programma "Fans"? :laugh:
Geen idee. Meer informatie heb ik ook niet.

Misschien wel 'Help mijn man heeft een hobby' :laugh:

Gr,
Luc
Door Snarf2000
En met een beetje pech wordt je als een sukkel afgeschilderd, zoals vele vreemde vogels in bv "Man bijt hond".

Ze zijn wel heel erg sumier met hun informatie verstrekking.
Hoe lang zijn de opnames?
Hoeveel blijft er over? (3 uur opname is < 3 minuten op tv soms)
Wat willen ze weten/horen.

Ach, zo kan ik nog veel meer vragen stellen.
Ik geen informatie, dan hun ook niet.:P

Frans