Algemeen forum voor discussie over de website
Door poldeleeuw
Kan je dan ook in jou app ook berichten en topics aannmaken. En indien ja, hoe ga je hiervoor tewerk? Of kan je enkel de berichten volgen maar niks posten?
Door etab
Ik zou graag zien dat de naam en een klikbare link van het station genoemd worden in de weersituatie gegevens.

Als je nu Beverwijk kiest staat er helemaal niks bij van de leverancier van de gegevens. Nu lever ik data aan een app terwijl niemand weet dat het mijn data is.
Door nitrx
etab schrijft:
Ik zou graag zien dat de naam en een klikbare link van het station genoemd worden in de weersituatie gegevens.

Als je nu Beverwijk kiest staat er helemaal niks bij van de leverancier van de gegevens. Nu lever ik data aan een app terwijl niemand weet dat het mijn data is.

Dat gaat niet lukken dan zou ik zo'n 400 stations handmatig deze gegevens moeten invoeren ik zal kijken of ik je station in de volgende versie eruit kan halen
Door nitrx
tjabine schrijft:
Ik krijg hem niet op m'n telefoon.
Nexus S met android 4.0.4
Ik krijg de melding geen enkele app kan deze actie uitvoeren.

Gr Ron.

Dat is jammer ik kan ook niets vinden over deze fout op google, ik neem aan dat je restricties om apps buiten google-market tijdelijk hebt uitgezet.

De app werkt overigens niet op resoluties lager 240x320 pixels maar daar zal het denk ik niet aan liggen, ik heb weinig feedback gehad over de werking op telefoons alleen op tablets en daar schijnt het wel te werken.

Sorry ik heb verder geen oplossing.

Grts (ook) Ron
Door hanszzz
Ik heb hem ook maar eens geprobeert werkt hier goed op de htc one x .

Persoonlijk zou ik het mooi vinden als de update tijd erbij kwam ;)

Gr Hans