Algemeen forum voor discussie over de website
Door tjabine
Hoi Joeri,

Volgens mij maak je gebruik van dingen die in andere app's gratis verwerkt zijn.
Ik weet ook niet of je er zomaar gebruik van mag maken trouwens? en dan er nog geld voor vragen?
Ik kan hem niet eens even proberen voor dat ik hem koop.

Gr Ron.
Door wvdkuil
Voor zover ik weet hebben de honderden dataleveranciers van Blitzortung geen toestemming gegeven aan anderen om hun data in een ander betaald product te verwerken:

The data provided by Blitzortung.org is only used for private and entertainment purposes. Blitzortung.org is not a commercial information service for lightning data. Private operators of home pages can link all pictures that contain the copyright sign "© www.Blitzortung.org" on their web sites without any further compliancy. The linking of pictures with other copyright signs needs the agreement of the corresponding operator. A commercial use of data from Blitzortung.org is undesirable.

Ik denk aan de screenshots te zien dat er nog wel meer opmerkingen van anderen komen.
Door wvdkuil
Heel goede actie.
Je kunt na een periode van zeg enkele maanden altijd een nieuw verbeterd release uitbrengen met meer functionaliteit en dan wel betaald.
En dan heb je ondertussen al veel gebruikerservaringen om in dat release te verwerken.
Denk maar zo: Angry birds wordt vele malen meer gratis weg gegeven dan dat er verkocht wordt, maar toch komt er heel veel geld binnen via de betaalde versies.

Groeten, Wim
Door poldeleeuw
Beste mensen,

Vanaf nu kan je de app gratis downloaden via jullie android phone of tablet. Op de site staat er nog 1 euro maar hij is wel degelijk gratis! Downloaden maar en laat maar weten wat jullie er van vinden.

PS: Het is mijn eerste app :-p
Door poldeleeuw
Komaan, downloaden mensen. Ik ben benieuwd of de app goed werkt op diverse toestellen. Laat mij het weten in dit topic of via PM of er fouten zijn en/of evntuele tips voor verbetering.