Algemeen forum voor discussie over de website
Door poldeleeuw
Hallo,

Sinds kort ben ik een startpagina begonnen voor de weerstations van de Benelux landen. Wil je jou website in de schijnwerpers plaatsen? Dat kan op deze site: http://weerstations.start2.be/

Gewoon je link plaatsen, wat info erbij en ik zorg ervoor dat je link er op komt. Alles provincies van Nederland en België staan er op. Binnenkort ook een shoutbox en een poll beschikbaar.

Hoe meer er zich aanmelden hoe vlugger de site populairder wordt en hoe meer bezoekers je krijgt.
Door gdebruijn
Gelukkig hoort Zuid-Holland wel bij de Benelux....
Overigens leuk bedacht maar een lichtgroene achtergrond en witte letters...Das niet echt heel erg duidelijk. Misschien een ander achtergrondkleurtje of andere kleur letters zal wonderen doen.

Gert
Door poldeleeuw
gdebruijn schrijft:
Gelukkig hoort Zuid-Holland wel bij de Benelux....
Overigens leuk bedacht maar een lichtgroene achtergrond en witte letters...Das niet echt heel erg duidelijk. Misschien een ander achtergrondkleurtje of andere kleur letters zal wonderen doen.

Gert

Ok, ik zorg dat de kleuren beter uitvallen. En waarom zou Zuid-Holland niet bij de Benelux horen? :P :)
Door poldeleeuw
Noord Holland staat er op. Volgens wikipedia zijn er 12 provincies en is er geen sprake van West Friesland... Tenzij er al iets verandert is?