Algemeen forum voor discussie over de website
Door SpeedyGJ
Dat niemand het nog is opgevallen, maar inmiddels bestaat HWA 5 jaar!
Gefeliciteerd Luc met deze mijlpaal!

Er is veel gebeurd in die tijd, veranderingen, nieuwe weerstations maar ook vertrekkende weerstations waaronder ander ik dus.
Helaas nog niet voldoende om de console/datalogger te kunnen bij halen om met deze mijlpaal weer mee te doen ;) maar ach alles op zijn tijd :D

Voor de rest, euh ach laten we er maar een feestje van maken!
Door Luc
Goh, daar heb zelfs ik niet meer aan gedacht. Maar inderdaad. Rond deze tijd is het 5 jaar geleden dat HWA het levenslicht zag. De tijd is voorbij gevlogen.

Eigenlijk moeten we dat niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Iemand een idee hoe we dit kunnen vieren?

Gr,
Luc
Door Snarf2000
Ja, een klein feestje. :woohoo:

Maar welke datum is nou officeel?

Op 19 september 2007 is de domeinnaam vastgelegd.
Op 1 oktober stond de eerste versie van de website online.

In ieder geval Luc gefeliciteerd met je (ons) jubileum.

Frans

Afbeelding
Door Luc
Ik heb het nog even nagekeken. Op 25 september 2007 zijn de eerste 2 weerstations toegevoegd. Op 3 oktober de 3e. Daarna ging het snel.

Dus officiële lanceerdatum is 25 september 2007.

Gr,
Luc
Door Overijse
Nog effe en jubileum is dus echt een feit. Proficiat met deze mijlpaal, dat er nog vele moge volgen.

Waar is da feestje, hier op HWA is da feestje.

Grtz
Kris
Door ZVZzandvoort
Proficiat,voor deze mijlpaal. HWA is een site waarvan ik kan stellen,dat ik al een aantal jaar volg. Dit had meerdere redenen. Op de een of andere manier straalde het initiatief een zekere struktuur en motivatie uit, waardoor ik eigenlijk aanhaakte. Mijn gevoel liet mij niet in de steek, want in deze 5 jaar hebben jullie een website/club/forum van niveau uit de grond gestampt, waarvoor ik diep respect heb.

Als geen ander weet ik hoeveel tijd, aandacht en geduld het vergt om goede informatie te verzamelen en ieder met respect te behandelen. Zoiets beheerst al snel je dag en dus je leven. Een bezigheid waar je met je hart voor moet kiezen .Dit is dan ook een belangrijk ingrediënt voor het succes van HWA .

Luc feliciteer ik in het bijzonder, als oprichter van HWA. Jullie hebben iets moois in de lucht gezet en de weerinformatie waait over het land , ondersteund door gemotiveerde moderatorcrewleden en aangevoerd door Het Weer Actueel Luc.

Proost heren! Op jullie gezondheid en op een lange minstens zo gezellige toekomst!

Jeff, Weerstation Zandvoort
Door wslangerak
Gefeliciteerd, Team! Mooi eerste lustrum.

Dinsdag 25/9 met z'n allen in Kessel dan maar? Er is vast wel een gezellige kroeg daar...
Door Snarf2000
Maar,........
Niet te vergeten.!!!!

Luc z'n huis moet ook nog ingewijd worden.
Kunnen we dat mooi combineren.
Slaapplaats?, Een flinke tent in de tuin.

Die is groot genoeg om een heleboel leden te huisvesten.
Misschien is er wel een limburgse biersponsor die een vaatje of wat wil schenken.
OF C*nr*d. Die staat ook op nagenoeg elke pagina.
Die heeft ook vast nog wel iets leuks staan.

Frans
Door hanszzz
Hahaha strak plan Frans met z`n allen carpoolen idd past wel een flinke tent in de tuin.

grt Hans