Algemeen forum voor discussie over de website
Door sparkle
Hallo,

Zijn er ook mensen hier op het forum die ervaringen hebben met de skyscan of Thunderbolt onweer detectoren?

Zoja of mensen die meer informatie hebben, dan hoor ik het graag.

Groetjes

Richard
Door sparkle
Zo dat is weinig, hahaahha Dus hier uit begrijp ik dat niemand een onweer detector heeft...
Door wthus
sparkle schrijft:
Zo dat is weinig, hahaahha Dus hier uit begrijp ik dat niemand een onweer detector heeft...

Er zijn wel HWA leden met een Detector. Ik alleen niet, gebruik blids.de wel als detector. Vind dat de particuliere detectoren alles altijd verkeerd zien en verkeerd plotten, maar dat is mijn mening.
Door wsp
sparkle schrijft:

Mmm correctie, wel onweer detectie's maar niet de gevraagde merken.

http://www.weerstation-parkstad.nl/inde ... &Itemid=57

Hier kan ik je meer op vertellen, daarom heb ik ook niet gereageerd, geen ervaring ermee.

Groetjes,
Door wsp
wthus schrijft:
sparkle schrijft:

Er zijn wel HWA leden met een Detector. Ik alleen niet, gebruik blids.de wel als detector. Vind dat de particuliere detectoren alles altijd verkeerd zien en verkeerd plotten, maar dat is mijn mening.

@iedereen,

Ben het hier wel een beetje mee eens, ik merk wel zelf aan mijn detector dat het van ver soms vreemd is, maar hoe korter het op lokatie aan komt, tegen de 100km wordtt het wel beter, dat is mijn ervaring.
Daarom zit ik ook aangesloten op

http://www.weerstation-parkstad.nl/inde ... Itemid=162

Die filterd de slechte eruit en laat de correcte zien, maar ook hier soms mijn twijfels.

Maar alles binnen de 100Km klopt wel ook al shet boven mijn huis hangt, hihi.
Door weerzoetermeer
wsp schrijft:
wthus schrijft:
sparkle schrijft:

@iedereen,

Ben het hier wel een beetje mee eens, ik merk wel zelf aan mijn detector dat het van ver soms vreemd is, maar hoe korter het op lokatie aan komt, tegen de 100km wordtt het wel beter, dat is mijn ervaring.
Daarom zit ik ook aangesloten op

http://www.weerstation-parkstad.nl/inde ... Itemid=162

Die filterd de slechte eruit en laat de correcte zien, maar ook hier soms mijn twijfels.

Maar alles binnen de 100Km klopt wel ook al shet boven mijn huis hangt, hihi.

Hallo allen,

Ook ik maak gebruik van de Boltek detector. Inderdaad wat Marcel en Wthus zeggen...verre van nauwkeurig. Maar goed...dat lijkt mij ook niet mogelijk voor die prijs met maar één station. Ik gebruik hem om ook puur ter indicatie en dat is voor mij wel erg handig en leuk. Zoals Marcel schrijft, als de onweer in de buurt komt neemt de nauwkeurigheid ook toe zeker bij veel ontladingen. Voor de rest gewoon Blids of Buienradar gebruiken.

Met vriendelijke kerst groet,

Thierry van Wijland
Door sparkle
Nou bedankt allemaal, ik weet voldoende voorlopig. B)

Groeten

Richard
Door tjabine
Nog maar even naar boven geholpen.

Ook ik denk er over na om een skyscan of thunderbolt te kopen.
Zijn er nu misschien wel mensen met ervaring over deze twee?
Voorkeur gaat uit naar de thunderbolt al is deze wel aan de prijs.

Gr Ron.
Door ws vreewijk
Hallo Ron,

Is het de bedoeling om het apparaat overal mee naar toe te nemen ????
Of gewoon om thuis te gebruiken???

gr Chris
Door tjabine
ws vreewijk schrijft:
Hallo Ron,

Is het de bedoeling om het apparaat overal mee naar toe te nemen ????
Of gewoon om thuis te gebruiken???

gr Chris

Nou dat is wel de bedoeling Chris, altijd leuk voor op vakantie.

Gr Ron.