Algemeen forum voor discussie over de website
Door jango
hallo

heeft iemand een idee waar world weatherstation(meteodemarne) van Sander v d Berg is gebleven
de site is niet berijkbaar en op een andere site heb ik ontdekt dat zijn site vanaf 5 oktober geen data meer heeft aangeleverd
Bijlagen
worldweatherstationBanner1.jpg
worldweatherstationBanner1.jpg (4.21 KiB) 3403 keer bekeken
Door Wietse
Is al sinds de zomer gestopt, de persoon vond het niet meer leuk geloof ik.
Door Weerstation Rijnmond
idd Sander (Meteo de marne) is er helaas mee gestopt, de site is evt ter overname, ook world weather.

Mvg,

Olivier
Door jango
dank jullie kan ik de banner van mijn site halen

fijne jaarwisseling allemaal en geniet van de extra seconde die in het nieuwe jaar krijgen om de klok goed te zetten

gr Jan
Door fredwsk
Hoi luitjes,

Kom jullie overal tegen de wereld is klein blijkbaar.... Heb Sander zojuist nog even aan de telefoon gehad, die kerel ziet sterretjes ( van geluk) Hij heeft een partner ontmoet en dat is de rede dat hij de zware belasting van het runnen van een WS voorlopog even wil laten. Hij kiest nu voor een gezin! Kan mij dat levendig indenken, natuurlijk is het jammer dat we zijn site moeten missen, maar denk dat we allemaal blij zijn voor hem. Hij gaf aan dat het wat hem betreft geen definitief einde is. Later zou hij er mogelijk nog eens over willen denken...Eerst zal hij kiezen voor het gezin en de kindertjes.

THx Sander voor jou werk ook aan www.xsbb.wsk.nl

Fred
Door Wietse
Fred!!, Van Weerstation Kollumerzwaag?
Door fredwsk
Hoi Wietse,

Right!!Tja Ook die bestaat niet meer Master D had het ook gehad, wij gaan echter door met het forum. Hoe is i daar? Laat het even weten a.u.b. @ www.xsbb.wsk.nl
Door weerzoetermeer
Fred?...uit Zoetermeer????

Gr.
Thierry
Door fredwsk
@Mr.T

LOL. So we meat again...houd nogal van een bbq n.l. Naja als jou collega's er niet aan te pas hoeven te komen tenminste.

Van harte gefeliciteerd met jou vermelding in belangrijke media. Ik vond dat prachtig!Doch dubbel en dwars verdiend.

Mod? mmm patser! :whistle:

We moeten nu toch echt eens snel een pilsje drinken!

Of anders..Grrrrrrrrr
Door fredwsk
De ontmoeting heeft feitelijke gestalte gekregen. Was echt goed!

Doet mij denken aan het organiseren van een ontmoeting van de mensen van diverse site's Naja Zoetermeer is centraal gelegen (schieten maar)B) Zal een poging wagen in een nieuw topic, als de prominenten dat ook wel zien zitten.