Algemeen forum voor discussie over de website
Door wvdkuil
Met veel plezier, omdat ik mijn tijd beter kan besteden dan voortdurend te moeten opletten of er niet iemand met veel te lange tenen en veel te veel tijd zich ergert, verlaat Weerstation Wilsele het forum van HWA.

Het moderateren kost per dag met gemiddeld 4 storingen ongeveer 1 uur van mijn tijd. Uitzoeken hoe en waarom, of het vaker voorkomt, PM sturen, vastleggen in het moderator gedeelte van het forum met bewijsmateriaal (grafieken, kopie bestanden). Binnen gekomen PM (50%) antwoordt) bekijken, vastleggen in het moderator forum , bevestiging antwoord PM, eventueel meedenken oplossen en voortdurend vastleggen in moderator forum.

Na 2 dagen checken of de storing opgeheven is en zo niet nogmaals filtering (oh ja "uitsluiting" is te negatief) verlengen.

Dit alles zonder enige vorm van ondersteuning via database of zoiets. Alles gewoon typen.

En via de site van mijn dochter zal de overbodige apperatuur snel via HWA en marktplaats een goede koper vinden.

===
De template en de scripts:

Er zal wel een andere plaats gevonden worden om over template en scripts te communiceren.
Op dit moment
http://www.wxforum.net/index.php?topic=18819.0
http://www.weather-watch.com/smf/index. ... 560.0.html

Een ieder veel succes met zijn / haar hobby, ik hou met alleen nog bezig met de Template. punt.
Die klaagt ook als er iets fout is (notice - warning - error) , maar dan direct en in je gezicht en alleen als er een fout is.

Voor alle duidelijkheid de verdere bouw van Template en scripts gaat gewoon door.
1. Support voor de template en scripts natuurlijk op de al bekende wijze via wiKi en de support site op leuven-template.eu zowel in het Nederlands als Engels.

2. Het mail adres: support@leuven-template.eu blijft gewoon bruikbaar. Maar a.u.b. niet meer het oude mail adres bij gmail.com

Wim van der Kuil
Door osjohn
Dit is een zeer trieste mededeling dat een weeramateur tevens moderator en

zeker niet te vergeten " een persoon die een passie heeft voor geweldige

webpagina's te bouwen die het dagelijkse weer zeer goed weergeven " .

ZONDE, maar bedankt voor al je inzet Wim ik zal je niet vergeten.

John
Door Toulon7559
Wim,

Als je lang en intensief met iets bezig bent, dan slaat 'moeheid' toe en gaan sommige aspecten soms mateloos irriteren. Uit eigen ervaring weet ik dat modereren 'niet altijd' dankbaar werk is.
B) Terecht dat je even een andere positie kiest waar je geen last hebt van bovengenoemde aspecten en kunt afkicken ......
Diegenen die klagen moeten zelf maar eens aan het werk gaan!

;) Helemaal ophouden en spullen verkopen is wel heel drastisch, maar misschien een mooie gelegenheid om eens andere interessante kanten van de meteo-hobby te bekijken?
;-) Meldt maar als je zoiets tegenkomt: genoeg echt geïnteresseerden.
Door Meteo Hoogeveen
Beste Wim,

Bedankt voor je inzet. Jammer dat het zo moet gaan.
Veel succes met wat je allemaal gaat doen.

Bert
Door pdw112
Wim,

Jammer dat je HWA gaat verlaten.
Suc6 met alles wat nog op je pad komt.

Gr,
Arnaut
Door T.J.
Hallo Wim.

Als eerste bedankt voor het vele werk dat u hebt gedaan op dit forum en voor alle hulp die u heeft geboden m.b.t. de geweldige Leuven template.
Ik en vele anderen zullen de template natuurlijk blijven gebruiken en er zijn meer wegen die naar Rome leiden vwb. ondersteuning.
Ik wens u veel succes met uw verdere ontwikkeling van de Leuven template en alle overige werkzaamheden.

Gr. Tjeerd
Door ws vreewijk
Bedankt Wim voor alle input die je hebt geleverd en alle tijd die je er in hebt gestoken.

gr Chris
Door Overijse
Groot verlies

Wim thx voor alle hulp, tijd, geduld en inzet met scripts, templates, filters, en alle andere problemen die je aanpakte.

Keep in touch...

Grtz
Kris
Door WSParkstad
Ik schrik, maar begrijp het wel en heel erg jammer Wim.
Een goed iemand wat betreft php en persoon zelf gaat weg omdat iemand klaagt over tijdelijke uitsluiting wat eigenlijk normaal is en zel fik vreemd vind dat men hier over klaagt, zelf wil ik juiste data aanleveren en klopt die niet door een of andere sensor dan moet ikz elf zorgen dat die goed komt en inderdaad na 2 dagen weer online zijn.

Jammer jammer ik mag je en niet omdat ik jouw template gebruik maar gewoon alles wat betreft Wim.

Weet dat onze wegen blijven kruisen want ik blijf een fan van Leuven Template.

Groot verlies voor Forum HWA.

Gegroet Wim.
Door WS Beusichem
Hallo Wim,

Bedankt voor alle steun en geduld die ik tot heden van je heb mogen ontvangen voor mijn site.
Ben blij dat je de template toch nog blijft ondersteunen al is het dan via een andere weg.

Hoop ook in de toekomst met mijn vragen bij je terecht te kunnen.

Heel veel succes.

Grt, Jan