Algemeen forum voor discussie over de website
Door wthus
Hallo Luc en anderen,

Bij mij blijft het dagelijkse neerslagkaartje al enige tijd steken op 27 maart. Is er een storing in het genereren van het kaartje? Wel jammer gezien het vele water van twee dagen terug.

Groet uit Doetinchem.
Door WSParkstad
Hallo Doetinchem,

Hier staat hij fijn op de 31 en is helemaal correct, misschiens iets met cache van browser?

M,Vr,Gr,

Marcel.
Bijlagen
Schermafdruk_2015_03_31_15.png
Schermafdruk_2015_03_31_15.png (17.1 KiB) 3743 keer bekeken
Door wthus
Hoi Marcel,

Ik heb mijn cache al een paar maal geleegd met ccleaner. Dan zou het verholpen moeten zijn, is het echter niet. Zie screen:

Bijlagen
jj.PNG
jj.PNG (135.32 KiB) 3743 keer bekeken
Door wthus
Hmmm... Dan snap ik er niets meer van. Wat ik ook doe, hij blijft hier steken op 27 maart. Ook al vernieuw ik en leeg ik de history en cache van de browser volledig. Hopelijk werkt het binnenkort ook weer in de Achterhoek. :ohmy:

Bedankt voor het meedenken/kijken!
Door Overijse
wthus schrijft:
Hmmm... Dan snap ik er niets meer van. Wat ik ook doe, hij blijft hier steken op 27 maart. Ook al vernieuw ik en leeg ik de history en cache van de browser volledig. Hopelijk werkt het binnenkort ook weer in de Achterhoek. :ohmy:

Bedankt voor het meedenken/kijken!

Probeer eens een dns flush

•Windows 8 - Druk op de Windows-toets + X en selecteer “Opdrachtprompt (Beheerder)”.
•Windows 7/Vista - Klik op Start en typ “cmd” in het tekstveld. Klik met je rechtermuisknop op Opdrachtprompt en selecteer “Uitvoeren als beheerder”.
•Windows XP - Klik op Start > Uitvoeren. Typ “cmd” in het tekstvak en druk op Enter.

Daarna achter de commandprompt volgende :

Code: Selecteer alles
ipconfig /flushdns 

typen en enter.

En dan terug proberen.

Grtz
Kris
Door nitrx
Normaal krijg ik een email als er iets op het forum is geplaatst in het topic waar ik gereageerd heb, dat schijnt niet meer te werken ?
Door WillemMoes
Ik denk ook dat er iets fout is, gisteren bleef de neerslag over heel Vlaanderen op ongeveer 1 l steken hoewel het overal 2 à 7 liter was.
Vandaag zie je de kaart voor heel maart en in mijn regio wordt 45 à 52 l gegeven terwijl het in Moerzeke afsloot op 61 l.

Nog een kleine bemerking, sinds enkele maanden zit in het maandoverzicht van de laatste dag van de maand telkens een 0 (nul) liter in de kaart in de regio tussen Gent en Antwerpen, ik heb mij al afgevraagd of het niet aan mijn station ligt maar denk het niet.