Algemeen forum voor discussie over de website
Door Jebo
Zou het mogelijk zijn om in de app ook weergegevens (voornamelijk de regenval) van een of twee dagen terug weer te geven?
Mijn collega landbouwers gebruiken de app ook regelmatig om te kunnen zien hoeveel het geregend heeft en het zou handig zijn om ook dan ook te kunnen zien hoeveel het de dag(en) ervoor geregend heeft.
Door Overijse
Jebo schrijft:
Zou het mogelijk zijn om in de app ook weergegevens (voornamelijk de regenval) van een of twee dagen terug weer te geven?
Mijn collega landbouwers gebruiken de app ook regelmatig om te kunnen zien hoeveel het geregend heeft en het zou handig zijn om ook dan ook te kunnen zien hoeveel het de dag(en) ervoor geregend heeft.

Over welke app gaat het ???? ;)
Door Luc
De app is gebaseerd op een ontwikkelplatform dat niet meer wordt onderhouden/ondersteund. De eigenaar van dit platform geeft (al meer dan een jaar) aan dat het platform blijft bestaan, maar dit voor hun geen prioriteit is. Het platform lijkt afgeschreven te gaan worden :(

Ik kan daardoor momenteel geen aanpassingen meer maken in de app en uitrollen. Ik ben al een tijdje op zoek naar een andere oplossing, maar waarschijnlijk moet ik de app grotendeels opnieuw ontwikkelen in een ander platform. Dit is zeer arbeidsintensief en de tijd daarvoor ontbreekt mij helaas.

Daardoor zal de huidige app voorlopig niet aangepast/verbeterd/uitgebreid worden.
Door jango
Jebo schrijft:
Bedankt voor uw reactie.
Jammer maar misschien komt er een oplossing in de toekomst.

Misschien een idee om zelf iets te doen voor die buur boeren?
Als je nog geen site hebt , start dan een site die in alle belangrijke data voorziet.

En wat betreft boeren die belang hebben bij data die bij jou gemeten word.
In de zomer kan een paar 100 meter al zo veel verschil geven!
Dat een goede tip voor een boer is ;
Bij gewassen die zeer sterk afhankelijk zijn van neerslag op deze percelen een regenmeter te plaatsen.
Al denk ik dat vele boeren dit al doen.
Want te weinig neerslag is niet goed maar te veel neerslag is voor bepaalde gewassen ook niet goed.
Zo is er jaren geleden in Noord Brabant al een project geweest, "Beregenen op maat Brabant" waaraan vele boeren hebben mee gedaan.

Grtz, Jan