Algemeen forum voor discussie over de website
Door jango
Eerder stond in dit topic http://www.hetweeractueel.nl/forum/off-topic/64829-welk-forum-is-beter-geschikt-voor-leuven een adres waarop het forum van Leuven template bereikbaar is.

Echter nu staat hier ; http://forum.weather-template.nl/

Na zoeken heb ik gevonden waar ik het forum kan bereiken.

NU mijn vragen,

Waarom staat de link niet meer in het topic?
Door wie is de link uit dat topic verwijderd?

Zie vaker dat onderdelen in een topic worden aangepast of verwijderd.
Als dat gebeurd is het dan niet mogelijk om in het bericht aan te geven waarom het bericht is aangepast.

Zou zeer gepast zijn als bij aanpassen of verwijderen een vermelding word geplaatst.

Grtz, Jan
Door osjohn
Koppelingen verwijderen is geen goede manier om een leuk forum te vormen, Wim is toch een vakkundig man die door het grootste deel van de leden hoog in het vaandel staat.

Zo ga je niet met de mensen om en ik zou wensen dat de koppelingen teruggezet worden.

John.
Door relin
Beste Mod,

Ik begrijp dat de link die Wim heeft geplaatst in strijd is met artikel 20 van de forumregels (20. Het is niet toegestaan om reclame te maken in het forum voor (eigen) diensten of producten. Berichten met reclame kunnen door moderators worden aangepast of verwijderd.)

Echte naar mijn mening dient deze link niet gezien te worden als reclame.
Het forum voor de Leuven Template is niet aangemaakt omdat Wim hierop zat te wachten, maar enkel om het forum van HWA te ontlasten van alle post m.b.t. de template, dit omdat er forum leden van HWA waren die al die Leuven topics als vervelend ervaren.
Een mooie geste van Wim aan deze HWA gebruikers.

Het zou, naar mijn mening, HWA sieren om de link naar het Leuven forum zichtbaar te houden en de HWA gebruikers die wel de behoefte hebben om over deze template te lezen/posten de mogelijkheid te bieden om dit forum dan ook te vinden en zodoende het HWA forum "Leuven vrij" kan zijn.
Dit zou dan weer een mooie geste van HWA aan de template gebruikers zijn, die ook hier op HWA actief zijn.

Groeten,
Remko
Door osjohn
Ik sta geheel achter bovenstaand schrijver.

En als die hetse op deze manier doorgaat dan gaan er nog veel meer leden overstappen waaronder ik ook deze gedachte heb.

Dit heeft Wim NIET verdient !!

Gr. John
Door relin
Beste Mod,

Mijn complimenten voor het weer zichtbaar maken van de link naar het template forum.

Groeten,
Remko
Door osjohn
Netjes gedaan Overijse, we mogen blij zijn dat dit forum nog steeds een

goed bestaansrecht heeft.

Zoals ik 65 jaar oud zijn er veel oud leden ook van deze leeftijd en zijn

vele gestopt.Waar zijn die allemaal die vroeger veel postings plaatste ?

We moeten nu toch ook verder en hopen op jonge leden die ook het
weer in hun bol hebben.

Gr. John
Door WSParkstad
osjohn schrijft:
Ik sta geheel achter bovenstaand schrijver.

En als die hetse op deze manier doorgaat dan gaan er nog veel meer leden overstappen waaronder ik ook deze gedachte heb.

Dit heeft Wim NIET verdient !!

Gr. John

Helemaal mee eens.

Kijken welk woordje straks in een filter moet komen te staan?
Jammer dat het gesplitst wordt nu, leuker als alles bij elkaar zit.

EN ja dat verdiend Wim zeker niet, Wim geeft ook antwoorden op vragen buiten Leuven om.
Door jango
jango schrijft:
Eerder stond in dit topic http://www.hetweeractueel.nl/forum/off-topic/64829-welk-forum-is-beter-geschikt-voor-leuven een adres waarop het forum van Leuven template bereikbaar is.

Echter nu staat hier ; http://forum.weather-template.nl/

Na zoeken heb ik gevonden waar ik het forum kan bereiken.

NU mijn vragen,

Waarom staat de link niet meer in het topic?
Door wie is de link uit dat topic verwijderd?

Zie vaker dat onderdelen in een topic worden aangepast of verwijderd.
Als dat gebeurd is het dan niet mogelijk om in het bericht aan te geven waarom het bericht is aangepast.

Zou zeer gepast zijn als bij aanpassen of verwijderen een vermelding word geplaatst.

Grtz, Jan

Dit bericht heb ik zo niet gepost!!!!
Waarom word het dan aangepast?
Door dibasta
Persoonlijk denk ik dat het merendeel over het Leuven script beschikt en gebruikt, daarmee is een ieder vrij in z'n keuze uiteraard!

Maar voor de andere gebruikers die dat niet gebruiken blijft er weinig tot niets over die het Leuven script niet gebruikt, dat kan.

Daarom vrees ik voor het einde van HWA, omdat er (ook ik), er niets te melden valt, omdat de rest van de gebruikers tevreden is wat ze hebben, en dat alles naar wens loopt, hier en daar is er nog iemand die een vraag heeft over wat anders dan Leuven.

Snap het ook wel dat er onder de NIET leuven script/gebruikers er frustratie heerst omdat het alleen daar maar over gaat, Tsjah.... dan ligt het toch aan de NIET Leuven gebruikers om weer wat leven in HWA te blazen, maar dat valt niet mee, want er is op het ogenblik weinig tot niets te melden, of er moet een "newbie" zijn die wat vragen heeft.

Ik weet het niet, ik weet het niet... ben bang als wanneer Leuven niet meer op HWA is, dat het wel eens akelig doodstil kan zijn en/of worden.

Ook ik hoop telkens als ik het forum open, dat er wat nieuws is maar zoals een ieder leest gaat het tegenwoordig alleen maar over Leuven!

Beste leden, wat is wijsheid???

Vr. groet,
Peter.