Algemeen forum voor discussie over de website
Door osjohn
!!!!! Nog een weerstation en de mijlpaal van 200 stations is bereikt !!!!!

Goed werk gelevert Luc, PROFICIAT

John van Os
Door WeerStationWoerden
ik heb mij gisteren middag aangemeld via http://www.hetweeractueel.nl/contact/aanmelding-nieuw-weerstation

en alles uitgevoerd wat bij de uitleg stond van weather Display .
alleen ik heb zo het idee dat er wat fout gaat met de customtext10
ik zie op mijn server wel die file staan ... maar er komen nieuwe gegevens bij .
wel vervest die elke 5min.
ik zie wel op de hd van de laptop een file customtextout10 staan en daar komen wel de juiste gegevens in te staan ?
doe ik wat verkeert?
mvg
Gert

edit zie nu dat ik dus de verkeerde file upload .... niet goed gelezen sorry !!
Door weerzoetermeer
Hoi Gert,
Gelieve even op te letten waar je een post plaatst. Jou post hoort hier niet thuis. Je had beter een nieuw topic kunnen starten in "Handleidingen".

Gr.
Thierry van Wijland
Door WeerStationWoerden
hoi Thierry
sorry dat wist ik niet
moet ik nu nog een nieuwe aanmaken ?
dacht zelf dit topic ging over .. nog een weerstation .
en ik had me toevaling gisteren aangemeld .
maar ontdekte nu net dat ik wat verkeerts had gedaan
sorry voor het ongemak
mvg Gert

weerzoetermeer schrijft:
Hoi Gert,
Gelieve even op te letten waar je een post plaatst. Jou post hoort hier niet thuis. Je had beter een nieuw topic kunnen starten in "Handleidingen".

Gr.
Thierry van Wijland
Door weerzoetermeer
Hoi Gert,

Nee laat maar zo. Je probleem is inmiddels toch opgelost. ;)

Gr.
Thierry van Wijland
Door Weer Boxmeer
De reactie naar iemand die nieuw is op deze site, zou met open armen ontvangen moeten worden.
Dit integenstelling tot een negatieve opmerking, die je krijgt als in je enthousiasme ergens een opic verkeerd plaatst.

Klantenbinding is een vak.
Groet Weer Boxmeer
Door petergroeneveld
Weer Boxmeer schrijft:
De reactie naar iemand die nieuw is op deze site, zou met open armen ontvangen moeten worden.
Dit integenstelling tot een negatieve opmerking, die je krijgt als in je enthousiasme ergens een opic verkeerd plaatst.

Groet Weer Boxmeer

Vind dat je gelijk hebt Rob, veel forums hebben in hun startpagina of zoals HWA de categorieen ook een onderwerp waar nieuwe of ook eerdere leden zich "even kunnen voorstellen". Nu stellen nieuwe leden zich zowat in elke topic voor dus een beetje onoverzichtelijk. Misschien kan hier over nagedacht worden.

Peter.
Door weerzoetermeer
Weer Boxmeer schrijft:

Groet Weer Boxmeer

Wat is er negatief dan? Ik zeg alleen maar dat de post niet in het juiste topic staat en geef aan waar hij wel zou moeten staan. Mag dat dan niet? Als we hier niets aan zouden doen wordt het een rommeltje op het forum en dat is toch ook niet de bedoeling.

Laten we maar on-topic gaan want osjohn is dit topic begonnen over het aantal deelnemende stations aan HWA en daar gaat het nu niet meer over.

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
Door weerzoetermeer
petergroeneveld schrijft:
veel forums hebben in hun startpagina of zoals HWA de categorieen ook een onderwerp waar nieuwe of ook eerdere leden zich "even kunnen voorstellen". Nu stellen nieuwe leden zich zowat in elke topic voor dus een beetje onoverzichtelijk. Misschien kan hier over nagedacht worden.

Peter.

Hoi Peter,

Goed idee. Ik zal het aan Luc voorstellen. Bedankt voor de tip.

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland