Algemeen forum voor discussie over de website
Door osjohn
683 ingeschreven forumleden, 218 aangesloten weerstations, ongeveer 15 activ schrijvende forumleden !!!!!

Ik vind dit resultaat om te huilen, ook de vele onbevredigde andwoorden die je krijgt, of totaal geen andwoord is voor mij niet meer te pruimen !!!

Zijn er veranderingen, vernieuwingen, uitbreidingen nodig om meer mensen active op dit forum te krijgen ???

Ik John van Os, heb op dit moment geen fijn gevoel over het forum.

John van Os
Door Eckie76
Verder wel alles in orde daar? Haha, ik begrijp je wel ergens..
Door weerzoetermeer
Hoi John,

Ik vind dit resultaat om te huilen, ook de vele onbevredigde andwoorden die je krijgt, of totaal geen andwoord is voor mij niet meer te pruimen !!!

Helaas vind ik deze opmerking een steek onder de gordel voor de mensen die wel proberen antwoord te geven op de vele vragen van de forumleden. Denk je dat je met deze opmerking er voor zorgt dat er meer antwoord komt op de vragen of dat de kwaliteit daarvan omhoog gaat? Ik denk geen van beide en dus bereik je er denk ik weinig mee.

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
Door wslangerak
osjohn schrijft:
... de vele onbevredigde andwoorden die je krijgt, of totaal geen andwoord ...

Dit kan ik ook niet helemaal plaatsen. We doen ons best dacht ik zo.
Door WeerstationGraveNL
Ik ben nog maar een halve maandag aangesloten op HWA, maar al wel een tijdje lid van het forum. Het is een stuk rustiger dan op de (chat)forums zoals bijv. Weerwoord. Maar ik hoef maar een vraag te stellen en ik krijg binnen een paar uur antwoord. Soms al binnen 10 minuten (dat is het voordeel van het nieuwe-berichten-scherm als je het forum opstart).

Soms zie je vragen over Weather-Display (waar ik al 5 jaar mee werk), maar waarvan ik denk dat het beantwoorden "uren" gaat duren. Dan zie je toch leden die daar wél de moeite voor nemen. Dat is prijzenswaardig.

Meer gebruik van het forum zou fijn zijn, maar je kunt het helaas niet dwingen.