Algemeen forum voor discussie over de website
Door nolversteeg
Hallo meteovrienden,

Het is mij nu een aantal malen opgevallen dat mijn temperatuur-grafiek op HWA niet scaled. heb ik geen geduld of gaar er iets fout met de aangeleverde data.
misschien heeft iemand hier een antwoord op.

gr Nol Versteeg Eersel
Door Luc
Hoi Nol,

Wanneer doet zich dat voor? Als ik nu kijk dan ziet de schaal er normaal uit.

Wellicht kun je een plaatje uploaden als het zich voordoet. Dan kan ik zien wat je bedoelt...
Bijlagen
Image1.jpg
Image1.jpg (18.31 KiB) 2901 keer bekeken
Door nolversteeg
Hallo Luc,

Klopt de grafiek is wel goed maar de ondergrens staat op 0 graden en zou eigenlijk als er gescaled wordt 10 graden zijn, dit is te zien bij de grafiek van b.v station Hoogeloon. Wanneer het zich voordoet is nu, en is na de laatste keer dat het fout ging vanzelf weer verdwenen.

groeten Nol Eersel.
Door nolversteeg
Hallo Luc,

Sinds vanmorgen is de grafiek weer gescaled.

Groeten Nol Eersel
Door Regards
Luc schrijft:
Hoi Nol,
Wellicht kun je een plaatje uploaden als het zich voordoet. Dan kan ik zien wat je bedoelt...

Luc,

Bij mij doet hij het ook nu.

[img size=(01-499)]http://weer.pampasgras.tk/images/grafiek.jpg[/img]

Gr Rik
Door mavlo77
Misschien dat er op een of andere manier 0-waarden in komen. Of dat enkele gemiste gegevens gezien worden als een 0-waarde. Dat zou het kunnen verklaren.
Door nolversteeg
Hallo Meteovrienden,

Ik heb dit bij diverse stations gezien, eerst dacht ik dat het kon liggen aan de resolutie waar volgens mij Luc rekening mee gehouden heeft, maar nu met de Davis en VWS hetzelfde ook Hoogeloon heeft nu dit verschijnsel.met een ander weerpakket.en er zijn in brabant meerdere stations die niet gescaled zijn , het kan wel maar het heeft 1 dag gewerkt.

groeten Nol Eersel
Door Luc
Ik ga even in de code duiken om te achterhalen waarom het soms 'fout' gaat.