Voor vragen en hulp m.b.t. de instructies om mee te doen. Hulp bij installeren van upload files
Door Meteorecord
Nog iemand problemen met het uploaden ? Het lukt me niet meer sinds gisteren en niks veranderd.
Door wslangerak
Hallo Jan,

Hier geen problemen. In je customtextout10.txt staat:

BOF
$stationDate = "02/12/08";
$stationTime = "09:30";

Dus niet meer ge-update sinds gisteren 09:30 uur.
Staat in je c:\\wdisplay\\webfiles wel een recente versie? Als dat wel zo is zit het in de upload. Zijn er in dat geval nog meer files die niet worden ge-upload?

Als de customtextout10.txt niet actueel is op je pc zit het in de creatie van de file door WD. Even al je instellingen checken, desnoods de handel opnieuw opstarten als je dat nog niet hebt gedaan tenminste.

Succes,
Kees.
Door Meteorecord
Sorry had toch iets verkeerd geklikt.Probleem opgelost.Thanks
Door Oxize
Ik heb de WeatherDisplay handleiding gevolgd om mijn weergegevens up te loaden. Maar ik zie nergens ftp instellingen staan in de handleiding. Hoe wil je die file uploaden als je je account gegevens nergens ingevoerd hebt?

Krijg die file maar niet geupload. Zie wel een Rood "WD FTP" icoontje snel verschijnen in mijn tray maar die is binnen een seconde weer weg.

Heb ik iets vergeten?
Door wslangerak
Hallo Oxize,

Om je FTP-instellingen te maken volg deze weg:

Control Panel > FTP & Connections .. > Tabblad Connections > Vul hier je FTP host, usernaam en password in.
Zet een vinkje bij "Use Weather Display own FTP en zet de "Main Internet switch" op "ON".

Succes,
Door Oxize
wslangerak schrijft:
Hallo Oxize,

Om je FTP-instellingen te maken volg deze weg:

Control Panel > FTP & Connections .. > Tabblad Connections > Vul hier je FTP host, usernaam en password in.
Zet een vinkje bij "Use Weather Display own FTP en zet de "Main Internet switch" op "ON".

Succes,

Opgelost. Dank je
Door Wietse
Hallo allemaal,

Ik heb nu ook een probleem :(.
Ik ben van Windows 2000 (oude computer) naar Windows XP gegaan.
Dus alles opnieuw ingesteld enzo.

Maar de computer wil "customtextout10.txt" niet automatisch uploaden, ik moet telkens op "test" drukken voordat hij 1x upload en er dan weer mee stopt.

Tot die tijd kan ik dus geen weergegevens leveren aan hetweeractueel.nl.
Weet iemand een oplossing?

Heel erg bedankt.
Met vriendelijke groet,
Wietse.
Door jansmit
Wietse schrijft:
Hallo allemaal,

Ik heb nu ook een probleem :(.
Ik ben van Windows 2000 (oude computer) naar Windows XP gegaan.
Dus alles opnieuw ingesteld enzo.

Maar de computer wil "customtextout10.txt" niet automatisch uploaden, ik moet telkens op "test" drukken voordat hij 1x upload en er dan weer mee stopt.

Tot die tijd kan ik dus geen weergegevens leveren aan hetweeractueel.nl.
Weet iemand een oplossing?

Heel erg bedankt.
Met vriendelijke groet,
Wietse.

Het werkt al zie ik http://www.meteo-almelo.nl/customtextout10.txt
Door Wietse
Ik zag het ook opeens, heb ik toch de goede instellingen aangevinkt. Zoals WsLangerak al zij.

Thank you :D.