Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door walberg
Nee, ik zit nog even tussen de ws4000 maar ik houd ook nog een oogje op de ultimeter want met name de regenmeter is daarvan erg goed. En 1 wire zelfbouw. maar de laatste 2 zullen zeker de eerste maanden nog niet aangeschaft worden daar deze op dit moment gewoon te prijzig zijn. Verder zit ik nog met de constructie zelf, want immers een windvaan en een anemometer moeten toch om goed te werken boven het dak uitkomen. Ook dat is nog even een probleem want ik zit in een huurhuis.
Door soetie
Ook hier nog even in dubio wat te doen en wat aan te schaffen

Wie iemand ongeveer wat de goedkoopste is die een wireless functie heeft en tevens een upload functie?

tot op heden blijft de alecto ws4000 nog wel even de "favoriet" maar zit een beetje met het feit dat deze geen automatische upload heeft?
Door poldeleeuw
Walberg en Soetie,

Zo kunnen jullie nog jaren doorgaan natuurlijk :P

Anders kan je nog wachten tot binnen een half jaar, dan is de kans groot dat ik mijn ws 4000 plaats laat maken voor 1-wire systeem. Maar dit zal niet eerder zijn dan juni - juli 2012 denk ik :laugh:. Nog even geduld dus ;)

Believe me, aan de Alecto ws 4000 zullen jullie allebei veel plezier beleven.

Joeri.
Door walberg
Hmm, ik ga tegenwoordig niet meer over 1 nacht ijs en zo te zien kan het nog lang duren voor het echt gaat vriezen ;-) Ik heb in het verleden zo vaak opnieuw iets gekocht van een ander merk, ik wil dus nu echt zeker weten dat ik het juiste heb gekocht.
Ik ga in ieder geval even volgende week zaterdag (7-01-2012) naar Zoetermeer toe. Ik had ergens gelezen dat onze sponsor dan een open dag hield.
Door alex1972
Ik heb hier een (nieuw in de doos exemplaar) Oregon Scientific WMR 88 / WMR 88a

mag weg voor € 100,-
Bijlagen
weerstation-35d8e1eee84cbbc42cb80cbd00cda6f1.jpg
weerstation-35d8e1eee84cbbc42cb80cbd00cda6f1.jpg (38.44 KiB) 2710 keer bekeken
Door soetie
Hmm,

setje ziet er wel goed uit.

Deze heeft toevallig niet een automatische internet upload functie?

Bedankt voor je aanbod, denk er wel serieus over na. Set ziet er goed uit.