Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door Rini
Rini schrijft:
Snarf2000 schrijft:
Kijkt leuk, maar..
Zijn de klokjes ook te verschalen?
Ze zijn nogal aan de royale kant.

Frans

Frans,

Je kan de doorzichtigheid aanpassen, de plek waar ze komen, en welke meter je wilt en vele zaken meer.

Voorals nog zijn de meter niet kleiner te maken (de vraag ligt bij nendsoft)

Het Antwoord is er JA dat kan (Kies Formaat) daarmee kan je hem verkleinen en ook vergroten :) was net wakker sorry :)
Door Rini
weerzoetermeer schrijft:
Hoi Rini,

Als jullie willen dat het een beetje een succes gaat worden lijkt het mij handig om de benodigde .xml bestanden gewoon aan te maken voor de verschillende software programma’s. Zo hoeven de deelnemers niet zelf te gaan rommelen. Niet iedereen weet namelijk hoe je dit kunt maken. Het standaard bestand van Weather-Display bevat ook veel meer gegevens dan jullie gebruiken dus allemaal onnodig data verbruik. Een handleiding hoe de bestanden te kunnen gebruiken in de verschillende software is ook handig. Zomaar wat tips…

Gr.
Thierry

Thanx Thierry,

zal ik even induiken want dat is mij niet bekend hoe dit te doen in bijvoorbeeld WD.

Mocht je een voorbeeld hebben hoor ik dit graag kan ik het hier even testen voor ik het publiceer
Door Snarf2000
Rini schrijft:
[quote]

Je geeft als weer amateur (tot nu toe alleen mogelijk met Weather display) de link op van je eigen wdfulldata.xml (zie climateservice, http://www.climateservice.nl/wd/wdfulldata.xml (als voorbeeld))

Stuur een email als je wilt meedoen:
naam:
stationsnaam:
Plaats:
Link naar WXFullData.xml:
naar info@climateservice.nl
t.a.v. Rini

quote]

Ik neem aan dat je wdfulldata.xml wilt hebben.
Er staat nl WXFullData.xml in de email gegevens. :silly:

Mail is on it's way

Frans
Door Rini
poldeleeuw schrijft:
Hallo Rini,

Is het ook mogelijk om de meters te uploaden naar een website en deze te personaliseren naar de huisstijl van de website?

Nope het is een Desktop programma, voor jezelf en of je gebruikers
Door weatherservice
weerzoetermeer schrijft:
Hoi Rini,

Als jullie willen dat het een beetje een succes gaat worden lijkt het mij handig om de benodigde .xml bestanden gewoon aan te maken voor de verschillende software programma’s. Zo hoeven de deelnemers niet zelf te gaan rommelen. Niet iedereen weet namelijk hoe je dit kunt maken. Het standaard bestand van Weather-Display bevat ook veel meer gegevens dan jullie gebruiken dus allemaal onnodig data verbruik. Een handleiding hoe de bestanden te kunnen gebruiken in de verschillende software is ook handig. Zomaar wat tips…

Gr.
Thierry

Ik ga akkoord met jouw stelling! Lijkt zeer leuk om mee te doen!

Groetjes,

Nicolas
Door wslangerak
Stations die al data leveren aan Weather Underground kunnen eventueel verwijzen naar de XML die door WU wordt gegenereerd, zie bijvoorbeeld:

HIER

Scheelt misschien een hoop gedoe en extra dataverkeer.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7