Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door nolversteeg
Hallo Joeri,

Het kastje om de processorprint heb ik ook nog niet , maar het werkt zo ook ,in de vensterbank. maar daar moet ik mij als techneut toe zetten het gaat een project worden wat helemaal af wordt ,of gaat zijn.

groeten Nol
Door poldeleeuw
@ Nol: mooie antenne die je gemaakt hebt! Ik ga het eerst eens proberen met zo'n electrische antenne (1 meter stuk draad). Ik verwacht morgen mijn onderdelen... die al een week op zich laten wachten van uit Nederland :( . Duurt nu toch wat te lang naar mijn goesting. Eens ik ze heb steek ik alles in elkaar en hoop ik op goeie resultaten.

@ Nol: ga je ook de software gebruiken met kruispeiling van Frank Kooiman? Ik zou dat wel willen uittesten aan de hand van de sound-output.

Groeten Joeri.
Door nolversteeg
hallo Joeri,

Zij de printjes nog niet aangekomen?

Groeten Nol
Door poldeleeuw
De printjes wel, heb ik vorige woensdag ontvangen in goede staat :-) waarvoor mijn dank. Maar ik heb op electronica-onderdelen.nl de componenten besteld en ze blijven zeer lang weg. Heb al naar de winkel gebeld en als ik ze morgen nog niet heb versturen ze die opnieuw.
Door nolversteeg
OK Joeri,

Let er wel op, niet een maar`100* dat je de goede onderdelen op de juiste plaats zet , houdt hierbij versie's uit elkaar zo ook de updates van de part list , hierdoor werkte het bij mij de eerste maal ook niet 1 onderdeel stond 2* in de lijst en hierdoor uiteraard verkeerd ingestoken, met als gevolg andere onderdelen op de verkeerde plaats, na 100 keer, wat ook mijn advies was, gekeken te hebben kwam het probleem er uit , daarna werkte het als een gek .Nogmaals het advies als de parts binnen zijn kijk 100* dan werkt het en maak er geen haastklus van.

want het werkt .

Groeten Nol
Door poldeleeuw
Ik zal je tips zeker volgen. Had me wel wat gehaast de vorige keer...
Door poldeleeuw
Ok, kheb mijn onderdelen binnen gehad, eindelijk :-). Nu eerst beetje wakker worden en dan eens alles checken om eraan te beginnen.
Door ws vreewijk
Mooi dat de eerste resultaten er zijn top antenne Nol ziet dr netjes uit.
De link die je gepost hebt zijn dat je eigen metingen of is dat de met anderen gecombineerde meting ?????

Joeri succes, en wat Nol ook zegt rustig aan.

Een fijne dag

Gr Chris
Door nolversteeg
Hallo Cris,

Als ik het goed heb waren dit mijn waarnemingen, uiteraard wel middels kruispeilingen van andere stations.

Groeten Nol
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 17