Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door poldeleeuw
@ Nol: Ok, ik zal morgen eens contact opnemen met Egon, want morgen is hij terug. Ik ga best van eerste keer alle IC's opnieuw bestellen. Hoop wel dat hij ze kan versturen via de gewone post want heb geen zin om voor 5 IC'tjes 17 euro verzending te betalen.

Ik zal ondertussen wel eens proberen om via de software van Frank Kooiman met de voor-versterker aan de slag te gaan. Dit zou normaal gezien moeten kunnen werken omdat deze toch wel goed gelijkt op Frank zijn voor-versterker... http://members.home.nl/fkooiman/lightni ... sition.JPG

Hoop toch al wat te kunnen testen tegen 22/08-23/08 want dan zit er kans in dat het hier eens goed gaat onweren volgens de laatste weermodellen.
Door poldeleeuw
Heb ondertussen eens nieuwe foto's gemaakt van mijn nieuwe printjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door weatherservice
Mooie foto's en leuk project!!! Veel succes met de vorderingen.

Groet,

Nicolas
Door ws vreewijk
Joeri
op de print met de 4 ic's zitten rechts 3 elko's volgens mij zitten ze verkeerd om
even controleren dus ik bedoel de tweede foto links net naast het blikken doosje

vergelijk mar met de foto van djdjive
gr Chris
Door poldeleeuw
Die elco's zitten goed volgens de handleiding van blitzortung.org.
Door djdive
@poldeleeuw, ik heb inderdaad de software van frank draaiend in een windows 7 omgeving.
Door ws vreewijk
Hi Joeri

Je hebt gelijk ik zie het nu dat zijn geen elko's maar smoor spoelen dus maakt niet uit hoe om ze staan.
Heb er geen schema bij hier op mn werk ff snel gekeken dus heb gewoon de foto's vergeleken.
En de tekst op de spoelen staat net andersom.

gr Chris
Door djdive
Trouwens wel leuk om voor een x min. te luisteren wat er allemaal via de ontvangst print naar binnen komt.
Gezien het weer en het bereik zal het geen onweer zijn maar wat dan wel :huh: (allemaal TL buizen :laugh: )
Door nolversteeg
Hallo DJ,

Moet je eens een licht dimmer aanschakelen en die harder en zachter regelen kan je muziek maken.

groeten Nol
Door djdive
Hi Nol,

Moet ik even bij mijn buurvrouw aanklokken, heb geen dimmers in huis.
Maar als ik een klein beetje de verwachtingen mag geloven dan ik dat ik vanavond wel het e.e.a. gaan detecteren.

Nu heb ik op dit moment de RS232 converter binnen gekregen dus ik wil proberen voor het slechte weer de boel als test opstelling neer te zetten zodat ik hem kan testen.
Gr,
DJ
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17