- 10 aug 2009, 23:07
SpeedyGJ schrijft:
Krijg het niet voor elkaar. Ik kan de.css niet vinden. Of wordt hier het bestand weatherstyle mee bedoelt? Maar hier zijn er 2 van. tw een in de map webfiles en een in de map web. Ik heb ze beiden geprobeerd te uploaden maar geen resultaat.
Cumulus realtime heb ik nog niet geprobeerd. eerst zoals je schrijft de website op orde krijgen. Natuurlijk doe ik iets fout maar ik weet niet wat.
Die website is niet helemaal in orde, de css style bestand mist, zorg dat de link naar de .css bestand juist is.
Voor de rest, real time is helemaal niet moeilijk om aan de praat te krijgen, je moet alleen de link in het bestand cumulusRealtime.xml naar het juiste bestand realtime.txt.
Open het bestand cumulusRealtime.xml met wordpad en kladblok of een ander html editor.
BijAdres moet je dus de pad aangeven waar je realtime.txt staat, in mijn geval dus: http://www.weerstation-holwerd.nl/weer2/realtime.txt
Succes en als het niet lukt dan hoor ik het wel
P.S heb je prive bericht gelezen
Krijg het niet voor elkaar. Ik kan de.css niet vinden. Of wordt hier het bestand weatherstyle mee bedoelt? Maar hier zijn er 2 van. tw een in de map webfiles en een in de map web. Ik heb ze beiden geprobeerd te uploaden maar geen resultaat.
Cumulus realtime heb ik nog niet geprobeerd. eerst zoals je schrijft de website op orde krijgen. Natuurlijk doe ik iets fout maar ik weet niet wat.