Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door poldeleeuw
Hallo,

Ik heb zojuist ontdekt dat ik de pcb 5 v 6 heb van de pre-amplifier. Nu is het zo dat er een verschil is met de pcb 5 v 7. Ik mis namelijk 2 componenten van de capacitors nl de 100 nF (104). Er zitten wel andere capacitors bij nl met 103 erop. Weet er iemand of dit hetzelfde is of niet? Of heeft er nog iemand de pvb 5 v 6 gekregen?
Door nolversteeg
Hallo Joeri,
Ik heb ook het board 5v6, maar geen onderdelen erbij besteld die ga ik zelf bij elkaar zoeken ,en de capacitor's 104 en 103 zijn niet hetzelfde resp, 100nf en 10nf , misschien een foutje in de levering ,maar ik kreeg een mail met het nieuwste pdf bestand, waar ook een usb printje bij zou zitten. ik moet hier naar kijken .maar ik denk dat als je het bestand van hun site haalt er misschien duidelijkheid komt omtrent de capacitors.

groeten Nol
Door poldeleeuw
Nee, ik kijk op de site maar het is de pcb van versie 7 en neit van de 6
Door nolversteeg
hallo Joeri,
ik heb net ook even gekeken en de nieuwe pdf versie is v7 en daar staan 13 dezelfde C's op van 100nf ,lijkt mij de meest snelle aktie om even een mailtje te sturen naar Egon .
groeten Nol
Door poldeleeuw
Ik heb net een mailtje verzonden en de pdf terug gekregen van de pcb 5 v 6.

In bijlage een screenshot van de onderdelen die ervoor nodig zijn.

groeten.
Bijlagen
pcb_5_v_6.PNG
pcb_5_v_6.PNG (72.23 KiB) 2948 keer bekeken
Door nolversteeg
Hallo Joeri,
goeie aktie dus, er staat in het begin van het pdf bestand dat dit voortdurend wijzigd en evt vragen een mail te sturen naar mailto:blitzortung@gmx.org en dat schijnt dus te werken. ik heb ook geen copie gemaakt van de v6 dus bedankt voor de info , heeft hij trouwens het gehele bestandje gestuurd?
groeten Nol
Door poldeleeuw
Ja, heb het hier proberen te posten maar het is net iets te groot. Maar denk dat het voor de rest grotendeels hetzelfde is.
Door nolversteeg
Hallo Joeri is helemaal goed gekomen. Nu een vraag aan de HH moderatoren,om mijn e-Mail te verwijderen, Stom van mij om dit niet met een PM te doen.

Hartelijk Dank
Nol
Door djdive
Hi,
Heb hier de zelfde uitdaging gehad.
Alleen dan in de vorm dat ik teveel onderdelen overhad en geen gaten meer in de PCB's :P

Zit nu te wachten op de RS232->ethercard module zodat ik deze gelijk er in mee kan nemen.

Hebben jullie overigens ook al een inlog code gekregen van hem?
Gr,
DJ
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 17