Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door djdive
tip: letop de website van hun vertaald naar het Nederlands laat een paar stukken wegvallen waardoor het gebruik van het inlog gedeelte lastig is.

Zet hem daarom tijdens het inloggen op duits!
Door poldeleeuw
@ DJdive: heb je al geprobeerd of alles werkt met de software van frank kooiman? Het lukt mij niet om verbinding te maken met een andere gebruiker.
Door djdive
Headset, nog niet, zal het vanavond eens proberen.
Maar zou deze niet pas gaan werken bij ontweer?
Door nolversteeg
Hallo Bliksemfanaten,

Ik ben nog niet zo ver en doe het rustig aan, maar een bliksem kan je goed simuleren met een TL aan schakelen, of een electronische aansteker aansteken, niet in het vuur gooien maar met het knopje.en als het goed is zal er wel ergens in europa onweer zijn wat je dan moet horen.

groeten Nol
Door poldeleeuw
Denk dat ik de printplaat van de pre-amplifier opnieuw mag bestellen...
Als ik hem op het net steek brand het led-lampje wel maar hij heeft zijn stroom niet door aan het andere bord. En als ik de stroom op het andere bord steek brand ook de rode led maar de 3 andere leds moeten normaal knipperen paar keer maar dat doen ze niet en ook hier word de stroom niet doorgegeven naar het andere bord...
Door nolversteeg
Hallo Joeri,

Misschien overbodig ,maar ga eens op je gemak zitten, desnoods met een loupe ,als je hele goede ogen hebd hoeft dat niet en ga aan de bovenzijde , en daarna aan de onderzijde de componenten na en daatna de soldeeringen want het hoeft maar een heel dun streepje te zijn wat de boel door elkaar gooit. juiste plaatsing van de componenten,Dit is geen vingerwijzing, maar een raad die zelfs ik na 45 jaar solderen moet volgen. de print zal niet stuk zijn mits de sporen er nog een beetje fatsoenlijk opzitten en de actieve onderdelen die stuk kunnen zijn de 4 IC's

Groeten Nol.
Door djdive
Hi Joeri,

Ik weet niet in hoeverre je bekend ben met het maken van printjes, maar hoe zitten je IC's op je board?
(wijzen ze in de juiste richting)

En nog een andere controle vraag, wanneer je de voeding op de controller PCB zet (die met de 4 ledjes) zonder GPS module en zonder de Pre-Amp module gaan de ledjes dan wel even die controle uitvoeren?

Ik hoor het wel.
Gr,
Dieuwert
Door poldeleeuw
Naar die IC's zou ik eens moeten zien. Maar zonder pre-amp en zonder GPS-module branden die lichtjes ook niet.
Door poldeleeuw
Het is misschien domme vraag, maar is het mogelijk om een foto (voor- en achterzijde) van jullie pcb's te posten, zo kan ik zien waar het fout zit en of ik al dan niet terug mag bestellen. alvast bedankt.

Joeri.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 17