Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door oldchatterhand
Geacht forum, ik zal mij eerst even voorstellen mijn naam is Rinus uit Heerlen en wil meteen met de deur in huis vallen. Een paar weken geleden heb ik de Balance Internet weerstation met lokale weersinformatie (RF-WS105) gekocht.
Probleem: Ik krijg de bijgeleverde install.cd niet zoals het moet geinstalleerd op mijn pc. Als de installatie klaar is krijg ik een raster te zien op mijn scherm wat na een minuut weer goed springt. Vervolgens type ik de vereiste items in en save dit.
Ik zie dat mijn pc kontakt probeerd te maken met de server en dit lukt op geen enkele manier. Als ik dan terug ga naar de items die ik moest invullen is vervolgens alles verdwenen. Ik gebruik Windows Vista en heb ook al bij kennissen die Windows 7 en Windows vista gebruiken ook al geprobeerd dit programma bij hun te installeren. Dat lukte ook niet maar dat kan toeval zijn.

Wie oh wie heeft voor mij de oplossing want ik kan de vierdaagsevoorspelling op de hoofdunit dus niet gebruiken. De rest werkt wel natuurlijk. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groeten uit een regenachtig Limburg
Rinus
Door jango
Hallo Rinus

Als je het opent als Administrator zal het waarschijnlijk wel lukken.

Met rechter muis knop op icon klikken en dan klikken op "als administrator uitvoeren"
Je krijgt dan een vraag van je gebruikers account die je met ja moet bevestigen.
Daarna kan je wel gegevens opslaan.

Heb dat tenminste met andere software ervaren.

groet Jan
Door oldchatterhand
beste Jan ik heb je advies opgevolgd maar het lukt nog niet. ps ik heb geen vraag gekregen van mijn gebruikers account. Weet je misschien nog een oplossing. groeten Rinus
Door oldchatterhand
beste Mike ik heb de pc opnieuw opgestart maar het werkt nog steeds niet weet je misschien een andere oplossing? gr Rinus
Door oldchatterhand
beste kees ja daar had ik al na gekeken sterker nog easy2order heb ik van de week gebeld en die hebben mij een nieuw installprogramma gestuurd via mail en het werkt nog niet ik krijg er onderhand wat van ben al weken bezig en niemand schijnt het te weten hoe ik hem wel aan de praat krijg maar ja ik geef de moed nog niet op in ieder geval bedankt voor de moeite gr Rinus
Door oldchatterhand
weet je geen oplossing meer voor mijn probleem Mike? gr. Rinus
Door oldchatterhand
weet je geen oplossing meer voor mijn probleem Kees. grt Rinus
Door Mike
Het lijkt er een beetje op dat je geen connectie kan maken met de website/ftp server waar je de gegevens vanaf kan halen.

Bij welke site/server haal je dit vandaan?