- 04 jul 2009, 19:25
Wietse schrijft:
Als dat zo is dan had deze waarde wel op de kaart moeten staan, de oorzaak waarom niet zou ik dan wel willen weten.
Trouwens wat mij gisteren opviel toen de waarde als maximum gemeld werd op de voorpagina van HWA ben ik gelijk naar de grafieken van Apeldoorn gaan kijken en zag dat er in de namiddag vrij onregelmatig en met grote tussenposen in tijd werd geupload naar HWA. Dat vond ik ook al vreemd.
petergroeneveld schrijft:Wietse schrijft:
Edit: Wat wel jammer is dat deze neerslagsom niet in het neerslagkaartje is opgenomen van Het Weer Actueel.
De legenda gaat maar tot 30mm, voor deze extreme waarde is er ook nog geen kleur aangemaakt in de legenda.
De legenda gaat helemaal niet tot 30 mm, nu is de oranje kleur bijvoorbeeld 1 tot 10 mm, maar als die 115,5 mm was opgenomen dat was bijv. 1 - 30 mm.
Als dat zo is dan had deze waarde wel op de kaart moeten staan, de oorzaak waarom niet zou ik dan wel willen weten.
Trouwens wat mij gisteren opviel toen de waarde als maximum gemeld werd op de voorpagina van HWA ben ik gelijk naar de grafieken van Apeldoorn gaan kijken en zag dat er in de namiddag vrij onregelmatig en met grote tussenposen in tijd werd geupload naar HWA. Dat vond ik ook al vreemd.