Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door wslangerak
By the way....
Is het te doen de (beruchte) weerwaarschuwingen ook in een hoekje op HWA te zetten? Of moeten we dan heel de site verbouwen :woohoo:

(misschien is die vraag allang gesteld, maar heb ik 'm even gemist)
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Hallo allemaal,

Hierbij een update vanuit het Oosten van waaruit het Noodweer tot ontwikkeling kwam.

Vooral Groningen heeft de Wind stevig van voren gekregen.

Het Weeralarm was dus zeker op zijn plaats.

Zie hieronder de foto,s die ik vanmiddag snel heb geschoten

http://www.weerstation-klazienaveen.nl/joomla/index.php?option=com_phocagallery&view=category&id=6:noo

Mvg,

Martijn
Door weerzoetermeer
Er is vandaag helemaal geen weeralarm afgegeven door het KNMI, wel een waarschuwing voor extreem weer.

Overigens lijkt het mij ook een goed idee om de waarschuwingen op HWA te plaatsen!

Gr.
Thierry
Door Eckie76
weerzoetermeer schrijft:
Er is vandaag helemaal geen weeralarm afgegeven door het KNMI, wel een waarschuwing voor extreem weer.

Overigens lijkt het mij ook een goed idee om de waarschuwingen op HWA te plaatsen!

Gr.
Thierry

Terechte constatering dunkt mij.
Zoiets zou hier wel op de site mogen.
Overigens begrijp ik nog steeds niet het bijna volledige gebrek aan bijdragen over zulke extreme dagen zoals vandaag en afgelopen week, alsof niemand animo heeft om hier over het weer te babbelen.
Kijk eens naar Weerwoord, daar kan je het aantal postings amper bijbenen vandaag.
Door wslangerak
Eckie76 schrijft:
... alsof niemand animo heeft om hier over het weer te babbelen.
Kijk eens naar Weerwoord, daar kan je het aantal postings amper bijbenen vandaag.

Mee eens... Maar ja, er is hier blijkbaar geen behoefte aan dat soort postings. Ik snap trouwens niet waar ze de tijd vandaan halen om de hele dag op dat forum te zitten :woohoo:
Ligt 't aan mij of ligt de gemiddelde leeftijd daar momenteel erg laag? Vakantie?
Door Eckie76
Ja, er lopen daar nogal veel "jonkies" rond, maar ik vind hun enthousiasme wel aanstekelijk.
Waarom die behoefte er hier niet is snap ik eerlijk gezegd niet zo goed, dat vraag ik me namelijk al heel erg lang af.
Wil niet keer op keer in herhaling vallen, maar zo'n shoutbox, weerflitser...