Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door Eckie76
Het sneeuwt hier gewoon onafgebroken. De 30 cm sneeuwgrens is nu bijna bereikt. Gemiddeld komt dit slechts 1 x in de 50 jaar voor hier!! Ik heb zoiets nooit eerder gezien hier, een mooiere Witte Kerst had ik me niet kunnen wensen.

Aan iedereen op HWA een zalige Kerst toegewenst en vooral veel geluk en gezondheid.

Groetjes Olaf
Door Luc
Hier vanmorgen om 10:00u rond de 22cm gemeten en het sneeuwt nog steeds. De intensiteit wordt wel lager. Ga zo even de (eind?)stand opnemen. Ik schat meer dan 25cm. Daarna een hoop foto's schieten en kerstavond voorbereiden.

Vanmorgen met de slee kerst inkopen gedaan in lokale supermarkt. Auto's kunnen hier niet meer door de straat rijden. Ik heb een paar auto's moet duwen totdat ze grip kregen.

Doorgaande weg Kessel-Helden al sinds gisteravond afgesloten, door afbrekende takken die bezwijken onder het gewicht van de sneeuw. Ongekend.

Een uurtje terug nog een interview gegeven voor omroep Venlo. Vanavond om 17:30u op de lokale TV.

Gr,
Luc
Door Luc
AenG schrijft:
Is dat omroep limburg Luc?
Dan gaan we kijken!
Nee echt heel lokaal. Omroep Venlo. Analoog alleen in de gemeente Venlo te ontvangen en via Ziggo digitale TV ook in de randgemeenten van Venlo.

Gr,
Luc
Door Eckie76
En zo ziet mijn dakterras eruit :) Wat een heerlijke Kerstavond wordt dit.
Bijlagen
dakterras___kopie.jpg
dakterras___kopie.jpg (22.4 KiB) 2614 keer bekeken
Door WSBudel
In budel is in totaal 28 cm sneeuw gevallen. Het verkeer heeft grote problemen met het rijden. Sneeuwschuivers hebben moeite met het sneeuwvrij maken van wegen en fietspaden. In iedergeval een witte kerst.

Fijne feestdagen gewenst aan alle forum leden.

Mvg,
WS Budel