Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door Pim
Goedemorgen allemaal,

Nou vraag ik mij af, of ik in de goede topic zit, maar om 11.10 uur vielen hier in Roden de eerste vlokjes (motsneeuw)en het blijft tot nu toe liggen!
Het is nu 11.52 uur en de straat begint wit te worden.
Wel staat de regenmeter nog op 0.

Groeten

Pim
Weerstation Roden
Door Eckie76
In Roermond nu ook enige uren lichte sneeuw of motsneeuw. Het is koud genoeg zodat het blijft liggen, maar het is nog erg weinig.
Misschien dat we morgen een echte sneeuwdag krijgen, maar volgens de laatste voorspellingen zou er een strook van Brabant tot Groningen de meeste kans op maken (5 tot 10 cm).
Door forsurh
Op dit moment woe-a 16-12 20:40 is het flink los gegaan in Grootegast. Als het zo doorgaat gaan er wel enkele centimeters vallen. Check de webcam maar es op mijn site!

Groeten,
Wisse

www.weerstation-grootegast.nl
Door tjabine
Gaaf hé!

Daarom is nu zo'n webcam zo leuk.
Ik wil er ook snel één.

Gr Ron.
Door forsurh
En uitgerekend nu ligt de server van KPN eruit...

Toch maar snel het zaakje verhuizen...

't blijft sneeuwen trouwens..........

Gr,
Wisse
Door meteostadskanaal
hallo iedereen,
stadskanaal meet 1 cm sneeuw
temp -1.8
wind ssw 4.3 kmh
:)
Door Luc
Zoals aangekondigd heb ik een module ontwikkeld om de sneeuwhoogtes op een standaard manier te melden.

Deze module is nu klaar. In eerste instantie worden alleen de sneeuwhoogtes opgeslagen en gepresenteerd in tabelvorm. Later wil ik ook kaartjes met sneeuwhoogtes proberen te genereren.

Indien je een deelnemend weerstation hebt, dan is automatisch de locatie van je weerstation voorgeselecteerd. Heb je geen deelnemend weerstation, maar ben je wel ingelogd op HWA, dan kun je toch de sneeuwhoogte doorgeven, maar moet je eerst eenmalig de locatie opzoeken in een google maps kaartje. Ben je niet ingelogd, dan moet je iedere keer de locatie opnieuw opzoeken in een google maps kaartje.

Het wijst zich vanzelf (hoop ik). Hier is de link: http://www.hetweeractueel.nl/sneeuw/sneeuwhoogtes/

Eventuele fouten/opmerkingen kun je hier melden of per email.

Gr,
Luc
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15