Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door tinuz97
Uhhhhhh..........dus best zorgwekkend als ik het begrijp?!
Zal het tussen 18.00 en 19.00 uur hier in berghem (oss) wel aankomen vliegen neem ik aan?
Heeft iemand een link naar fatsoenlijke weerkaarten ipv buienradar?
Ben mijn favoriten kwijt uit de browser :blush:
Door Eckie76
Tornado's (Engelse woord voor windhozen, toch?) zijn zeker niet uitgesloten, maar ik denk dat het vooral downbursts gaan worden. Supercellen zijn zeker niet uitgesloten.
Ik ben benieuwd of ik er een kan vastleggen en of er rotatie te zien zal zijn, ik sta in ieder geval paraat.
Door Eckie76
Niet normaal die hele ketting van groeiende cellen vanuit Frankrijk. Er zal veel kans zijn op MCS-vorming, sterker nog lijkt nu al een hele grote te zijn die helemaal vooraan op Midden-Nederland afdrijft.
Door Eckie76
Haha, ja Kees!
Net terug van het werk en al in de startblokken om te gaan!
Als het iets geworden is zal ik proberen zo snel mogelijk iets te tonen van foto's of filmpjes. Helaas ben ik wel niet zo'n getalenteerde fotograaf en is het materiaal iets beperkt, maar toch!
Door tinuz97
Eckie76 schrijft:
Haha, ja Kees!
Net terug van het werk en al in de startblokken om te gaan!
Als het iets geworden is zal ik proberen zo snel mogelijk iets te tonen van foto's of filmpjes. Helaas ben ik wel niet zo'n getalenteerde fotograaf en is het materiaal iets beperkt, maar toch!

Tip: statief en lange sluitertijden ;)
Iso 100 (toch statief) lekker weinig ruis,en door lange sluitertijd,bv 30 sec mis je niks kwa flitsen.
Zelf ga ik het niet riskeren,camera en objectief wel waterdicht,maar ben nogal bang uitgevallen voor noodweer en vooral bliksem :dry:
Door tinuz97
wslangerak schrijft:
Maakt niet uit, gaat om de sfeer! De zon is hier inmiddels verdwenen. Ik verwacht de eerste druppels hier over een uurtje ofzo.

Succes!

Hier nog steeds volop zon in de trend van zweet in je onderbroek.
Of zal ik toch statief nemen en camera?
Kan ik wat filmen in Full hd,weet iemand hoe je dat erna omzet naar youtube bv?