Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door AenG
fotogw schrijft:
Het kan maar zo in deze tijd van het jaar! 24 oktober 2003 heeft het op de Veluwe gesneeuwd! Weet ik nog omdat m'n dochter (vandaag 7 jaar) toen 1 dag oud was:cheer:

Ben benieuwd naar de ervaringen met de automatische metingen. Gaat Luc daar ook wat mee doen op HWA? Zou mooi zijn! Kan 'ie meteen 10cm temp in de tabellen opnemen. Heeft hij ook iets te doen, we moeten toch voorkomen dat Luc zich gaat vervelen, niet? ;)

Gerhard
www.weeropdeveluwe.nl

Heel even offtopic:

Ik zie dat je een eigen gemaakte constructie bedacht hebt om de temperatuur op 10cm te meten. Op de foto kan ik alleen niet zien hoe je deze in het gras vastprikt!
Heb je daar ook een foto van?

gr Geert
Door jorissynaeve
fotogw schrijft:
Ben benieuwd naar de ervaringen met de automatische metingen. Gaat Luc daar ook wat mee doen op HWA? Zou mooi zijn!

Wij zijn ook benieuwd. Als alles goed komt vraag ik Luc of we automatisch de sneeuwdata kunnen leveren.
Door coensweer
Het duurt nog wel een tijdje voor de eerste echte droge sneeuw zo te zien..

Zie maar: xxxxxxxxxxxxxx
ook leuke forum:D : xxxxxxxxx

Veel plezier

en hopelijk tot snel op forum?

Coen
Door Eckie76
coensweer schrijft:

Zie maar: xxxxxxxxxx

ook leuke forum:D : xxxxxxxxxxxxx

Veel plezier

Coen

Zozo, dus bij jou mogen we de beste weersvoorspellingen van Nederland verwachten? Meteo Consult en het KNMI, wees gewaarschuwd! :woohoo:
Door petergroeneveld
coensweer schrijft:

Zie maar: xxxxxxxxxxx

ook leuke forum:D : xxxxxxxxxxxxxx

Veel plezier

Coen

Als je wilt dat we je site bekijken dan zul je op zijn minst de linken er naar toe in orde moeten hebben, op deze manier werken ze van geen kant! ;) Als ik ze open dan zie ik alleen maar wat leestekens. :laugh:
Door yjb
petergroeneveld schrijft:
Als je wilt dat we je site bekijken dan zul je op zijn minst de linken er naar toe in orde moeten hebben, op deze manier werken ze van geen kant! ;) Als ik ze open dan zie ik alleen maar wat leestekens. :laugh:

Ik denk dat je firefox gebruikt, ik kreeg hetzelfde als jij te zien, maar met internet explorer ziet het er wel ok uit.
Door petergroeneveld
yjb schrijft:
petergroeneveld schrijft:

Ik denk dat je firefox gebruikt, ik kreeg hetzelfde als jij te zien, maar met internet explorer ziet het er wel ok uit.

Dat klopt en met mij zijn er nog veel meer FF gebruikers, vind als je een website maakt dan moet je die ook met alle browsers kunnen zien. B) Dit is ook het laatste bericht van mij hierover want anders gaan we helemaal off topic. :)