Eckie76 schrijft:
Meteonoord schrijft:
Eckie76 schrijft:
Meteonoord schrijft:
Weercam in Bourtange ( live )
http://meteonoord.dontexist.org/view/index.shtml
Groet,
Bert J. van Bergen
Als ik deze link open krijg ik allerlei vreemde meldingen:
"meteonoord.dontexist.org/view/index.shtml kan een schending van browserbeveiliging veroorzaken."
Zojuist getest door drie onafhankelijke PC waarvan 1 uit het buitenland
met als uitslag "Werkt perfect " zodat je de oorzaak bij jezelf zult moeten zoeken.
Het enige wat kan gebeuren en vooral bij IE, is dat je akkoord moet gaan dat er een klein stukje flash nodig is en die wordt geplaatst. ( Dit is wellicht niet de juiste bewoording, maar in ieder geval zoiets ).
Ik hoop dat je in het vervolg op wat andere manier wilt reageren,van schending van browserbeveiliging is so wie so geen sprake.
Bert J. van Bergen
Ik schreef exact wat er in mijn browser stond, meer niet. Je bent daarover gepikeerd?
Heeft niets met gepikeerdheid te maken. Kijk nu alle reacties van de laatste dagen van jou eens na. Alles is niet goed, volgens jou. Je bent in staat om vanuit Limburg te bekijken wat hier in het Noorden fout zou gaan.
Is dit positief gedrag ? Positief gedrag zou zijn om, buiten het forum om, de waarnemer waar jij schijnbaar fouten constateerd te verwittigen van jou mening. Dan ben je in mijn ogen niet alleen positief bezig maar ook opbouwend.
Ik denk dat er maar een splitsing moet komen bij HWA, een afdeling amateurs en een afdeling profi's. Ik ben amateur en wil dat graag blijven en lol in mijn hobby houden. Niets is voor mij nu belangrijk, ik bedoel hiermee : het aantal hits, reclameinkomsten etc.
Ik geef een beeld van mijn waarnemingen in mijn woonplaats en dat jij daar anders over denkt is jouw probleem.
Groet,
Bert J. van Bergen