Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door Eckie76
Meteonoord schrijft:
Eckie76 schrijft:
Meteonoord schrijft:
Weercam in Bourtange ( live )

http://meteonoord.dontexist.org/view/index.shtml

Groet,

Bert J. van Bergen

Als ik deze link open krijg ik allerlei vreemde meldingen:

"meteonoord.dontexist.org/view/index.shtml kan een schending van browserbeveiliging veroorzaken."

Zojuist getest door drie onafhankelijke PC waarvan 1 uit het buitenland
met als uitslag "Werkt perfect " zodat je de oorzaak bij jezelf zult moeten zoeken.

Het enige wat kan gebeuren en vooral bij IE, is dat je akkoord moet gaan dat er een klein stukje flash nodig is en die wordt geplaatst. ( Dit is wellicht niet de juiste bewoording, maar in ieder geval zoiets ).

Ik hoop dat je in het vervolg op wat andere manier wilt reageren,van schending van browserbeveiliging is so wie so geen sprake.

Bert J. van Bergen

Ik schreef exact wat er in mijn browser stond, meer niet. Je bent daarover gepikeerd?
Door beneluxmeteo
Bij mij werkt de site van meteonoord (en dus ook de webcam) gewoon in IE. Er wordt alleen gevraagd om één en ander te installeren om de site te doen weergeven. Kortom; niets aan het handje, werkt dus perfect.

Groet,

Johan
Door Meteonoord
Eckie76 schrijft:
Meteonoord schrijft:
Eckie76 schrijft:
Meteonoord schrijft:

Groet,

Bert J. van Bergen

"meteonoord.dontexist.org/view/index.shtml kan een schending van browserbeveiliging veroorzaken."

met als uitslag "Werkt perfect " zodat je de oorzaak bij jezelf zult moeten zoeken.

Het enige wat kan gebeuren en vooral bij IE, is dat je akkoord moet gaan dat er een klein stukje flash nodig is en die wordt geplaatst. ( Dit is wellicht niet de juiste bewoording, maar in ieder geval zoiets ).

Ik hoop dat je in het vervolg op wat andere manier wilt reageren,van schending van browserbeveiliging is so wie so geen sprake.

Bert J. van Bergen

Ik schreef exact wat er in mijn browser stond, meer niet. Je bent daarover gepikeerd?

Heeft niets met gepikeerdheid te maken. Kijk nu alle reacties van de laatste dagen van jou eens na. Alles is niet goed, volgens jou. Je bent in staat om vanuit Limburg te bekijken wat hier in het Noorden fout zou gaan.

Is dit positief gedrag ? Positief gedrag zou zijn om, buiten het forum om, de waarnemer waar jij schijnbaar fouten constateerd te verwittigen van jou mening. Dan ben je in mijn ogen niet alleen positief bezig maar ook opbouwend.

Ik denk dat er maar een splitsing moet komen bij HWA, een afdeling amateurs en een afdeling profi's. Ik ben amateur en wil dat graag blijven en lol in mijn hobby houden. Niets is voor mij nu belangrijk, ik bedoel hiermee : het aantal hits, reclameinkomsten etc.

Ik geef een beeld van mijn waarnemingen in mijn woonplaats en dat jij daar anders over denkt is jouw probleem.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Meteonoord
beneluxmeteo schrijft:
Bij mij werkt de site van meteonoord (en dus ook de webcam) gewoon in IE. Er wordt alleen gevraagd om één en ander te installeren om de site te doen weergeven. Kortom; niets aan het handje, werkt dus perfect.

Groet,

Johan

Bedankt Johan voor je steun.

Na dizze........ ??????

Groet,

Bert J. van Bergen
Door beneluxmeteo
Na dizze weer een frisse..

Gezien de wondermooie natuur die ik bespeur als ik autorij en al dat vrouwelijke schoon besef ik me elke dag weer dat ik op een hele mooie planeet woon.. Dan maakt het mij niet uit of ik een thermometer heb die 3 graden teveel aan geeft of een pc heb die misschien is overbeveiligd....

Mensen dit bovenstaande was een grapje tussendoor....

Groet,

Johan
Door Eckie76
Meteonoord schrijft:
Eckie76 schrijft:
Meteonoord schrijft:
Eckie76 schrijft:
Meteonoord schrijft:

Groet,

Bert J. van Bergen

Bert J. van Bergen

Heeft niets met gepikeerdheid te maken. Kijk nu alle reacties van de laatste dagen van jou eens na. Alles is niet goed, volgens jou. Je bent in staat om vanuit Limburg te bekijken wat hier in het Noorden fout zou gaan.

Is dit positief gedrag ? Positief gedrag zou zijn om, buiten het forum om, de waarnemer waar jij schijnbaar fouten constateerd te verwittigen van jou mening. Dan ben je in mijn ogen niet alleen positief bezig maar ook opbouwend.

Ik denk dat er maar een splitsing moet komen bij HWA, een afdeling amateurs en een afdeling profi's. Ik ben amateur en wil dat graag blijven en lol in mijn hobby houden. Niets is voor mij nu belangrijk, ik bedoel hiermee : het aantal hits, reclameinkomsten etc.

Ik geef een beeld van mijn waarnemingen in mijn woonplaats en dat jij daar anders over denkt is jouw probleem.

Groet,

Bert J. van Bergen

Ik heb nergens beweerd dat er bij jou iets mankeert. Dit ging over de webcambeelden, die ik niet kon zien doordat ik een vreemde melding kreeg. Dan zeg ik hier iets over zonder enige bijbedoeling en is het volgens jou een verkeerde manier van reageren.

De rest van je verhaal volg ik niet, aangezien ik nergens professionele ambities koester. Die splitsing is wel het laatste wat ik wil. Het enige wat ik wil is betrokkenheid van een deelnemer, en niet een deelnemer die zich even snel aanmeldt, en vervolgens zes maanden lang nergens te zien is en schijnbaar geen waarde hecht aan zijn data. Hiermee verpest zo iemand het voor een ander, en dat is volgens mij ook totaal onafhankelijk van de mate van fanatisme van de gever van die kritiek.

Het blijkt dus wederom niet mogelijk hierover een tweezijdig belichte discussie te voeren.

Hiermee is wat mij betreft genoeg gezegd hierover, beter kan ik me niet verduidelijken.