Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door petergroeneveld
Hier in Haelen valt het wel mee met de wind, een maximale windvlaag tot nu toe van 45kmh uit het zuiden om 08:11h gemeten, maar het is hier wel lekker warm :laugh: met een maximale temperatuur van 17,7 graden C om 12:52h gemeten.
Door SpeedyGJ
Hier inmiddels een 8bft, heb zelden bij deze winden zo'n stabiele grafiek gezien :)
Afbeelding
Meestal heb je een piek en vervolgens neemt de wind dan weer af, maar in dit geval blijft die lekker rond de 60km/h schommelen.

Hoogste stoot valt me wat tegen, 78.9km/h vanochtend hoewel er wel een lichte stijging is qua stoten, iig bijna continu boven de 70km/h.
Afbeelding

De veegwagens zijn hier bezig schoon te maken, maar dan zal niet veel uit maken met deze wind.
De grote bomen staan inmiddels kaal, de bosjes willen nog niet echt snel kaal worden waardoor er de komende dagen/weken nog vol op geveegd moet worden ;)
Door SpeedyGJ
meteohoekvanholland schrijft:
Yep, 88.6 km per vanochtend, de schutting stond lekker krom!

Je wordt gevaarlijk zeg! 90km/h en 61km/h gemiddeld, lekker hoor!
Door SpeedyGJ
Onee hoor!! Gister stond jij hoger, en net na 00:00 kwam ik met 90.1km/h :D
Qua gemiddelde is niemand echt bij mij in de buurt gekomen ;)

Hier echter wel wat schade, verschillende bomen zijn hier om gegaan, en dat terwijl de vorige storm weinig schade melde en toch wat harder was namelijk 81km/h gem met pieken van 96km/h.
Vandaag vrij wel rustig gebleven, zo te zien zit jij weer lekker in de lift ;)