Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door Mike
Ik ben benieuwd, de wind gaat iig al naar de juiste hoek, nu nog die temp. omlaag, wel steeds meer zonneschijn nu, dus een heldere nacht met dan idd een sterke afkoeling.
Door Eckie76
weatherservice schrijft:
Blijkbaar werkt die slogan hier wel enige commotie in de hand :lol: . De telegraaf heeft trouwens ons bericht vanuit weatherservice verwerkt op de voorpagina.

Linkje: http://www.telegraaf.nl/binnenland/8476 ... tml?p=17,1

Rond 17:00 plaats ik een nieuwe korte termijn verwachting (a.d.h.v. de nieuwe GFS)

Nicholas, graag wel eerlijk blijven. Je hebt de Telegraaf namelijk zelf gemaild.
Ik zal die mail hier niet plaatsen, maar dit alles zegt mij meer dan genoeg.
Door Mike
Eckie76 schrijft:
Het KNMI verwacht 1 tot 3 cm voor het oosten van Nederlands Limburg. Ik noem zoiets geen winterbom, maar een doodgewone sneeuwdag.

Ach, laat hem toch, dat artikel is helemaal niet zo bijzonder hoor (alhoewel de titel het wel doet vermoeden), het wordt kouder en er is kans op sneeuw, zowel morgen als donderdag, vrijdag en zaterdag.
Gaat ook nergens over want er staat "in de voorspellingen van de afgelopen dagen kwam deze "onverwachte" sneeuwkans niet voor", maar dat is toch logisch :blink: , hoe dichterbij de dag van voorspelling hoe zekerder, lees het bericht maar eens goed door ;)

Toch leuk dat de Telegraaf zoiets plaatst en dan nog een linkje erbij naar je website, ja zijn bezoekers aantal zal zeker stijgen, er zijn nu al 894 gasten op zijn site :laugh:
Door fotogw
Dag weatherservice,

Vooraf; Leuk dat de telegraaf je persbericht heeft opgenomen! We wachten de weerontwikkelingen wel af om te zien hoe dit bericht zich houdt.

weatherservice schrijft:
Blijkbaar werkt die slogan hier wel enige commotie in de hand :lol:

Als je het idee had dat de slogan de aanleiding was heb je de essentie van mijn eerdere bericht niet begrepen. De "commotie" ontstaat door het brengen van bijv. een ECMWF verwachting aan het publiek als jóuw waarheid. Zonder de inherente onzekerheden van die computerberekening mee te nemen in jouw melding. Daar komt de commotie vandaan. Niet van de slogan.

Gerhard
www.weeropdeveluwe.nl
Door Eckie76
Even een korte quote van zijn forum:

Ah, wat is het toch allemaal heerlijk om alle berichten over een 'strenge' winter te lezen. De Nederlanders gooien graag met sensatie, blijkt bij deze.

De pot verwijt de ketel...of zoiets? :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7