weatherservice schrijft:
Omwille van wat? Bij mijn weten is er hier niets verkeerd gezegd of gedaan geweest, enkel een verwachting die zeker is uitgekomen @ Eckie (de avondspits in Nederland ligt in de knoop, zie www.nu.nl en Telegraaf)...
Mag hier dus niet worden gezegd dat er het één en ander op komst is? Spijtig dat het weer zover moet komen.
Edit 19:01: bericht van Luc gelezen= akkoord met de stelling en in het vervolg zet ik niets meer dat te maken heeft met sneeuw, want het brengt inderdaad een hoop ellende met zich mee. Dank @ Luc voor de cleane uitleg
Om te beginnen komt alles zover door jouw eigen bijdrage. Plus ik heb de eigenschap dat ik 100% direct en open ben en meteen aangeef als iets mij dwarszit.
Dat levert soms wel eens pittige discussies op, maar ik voel mezelf geen haar beter dan wie dan ook, noch lok ik bewust discussies uit om maar een beetje te ruzieën.
Ik weet niet in wat voor een wereld jij leeft, maar in de mijne hecht ik wat weersverwachtingen betreft heel veel waarde aan maximale realiteitszin.
Hier in Nederland is het motto: Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Diegene die dat gezegde bedacht heeft is in mijn ogen geniaal
Ik ben een doodgewone weeramateur, en met mijn metingen doe ik een bepaalde doelgroep (regionaal) een groot plezier, en natuurlijk mijzelf.
Denk aan dankbare boeren in de directe omgeving, tuinders, boswachters, natuurliefhebbers etc. etc. etc.
Dit is het verschil tussen jou en mij en de reden waarom het niet goed klikt:
Zo noem ik mezelf niet de nummer 1 van Nederland, laat staan van Limburg of Roermond.
Op mijn site zul je nergens sensatie-artikelen aantreffen.
Ik maak mijn bezoekers niet wijs dat ik met "eigen kaarten" werk en alle wijsheid in pacht heb.
Ik mail niet naar kranten, nieuwsbladen of forums, om hen te waarschuwen voor onverwachte natuurrampen, terwijl de eigenlijke reden daarvan niets meer dan een publiciteits-campagne is.
Persoonlijk ken ik je niet, en je zal echt wel verstand van zaken hebben, maar het is de manier waarop je het brengt.
Zoals Kees het al eerder zei: aan je marketingtechniek mankeert niets.
Je mag van mij elke dag over sneeuw praten en honderduit schrijven, maar doe dat dan aub op een wat minder zelfvoldane manier.